1-)Selman-i Farisi(150 yaşında iken,Medayinde ecelile vefat etti).
2-)Muhammed İbn-i Ebu-Bekir (Mısır valisi iken,isyan neticesinde,Muaviye ibni Medih tarafından şehid edildi).
3-)Malik-i Ejder (Muaviyenin gönderdiği zehirli bal ile misafir olduğu evin sahibi tarafıdan şehid edildi).
4-)Ammar İbni Yaser (Saffeyn harbinde Muaviye tarafından şehid edildi).
5-)Veysel Karani(Saffeyn harbinde Muaviyenin emrile şehid edildi).
6-)Ebu-Zer-i Gaffari (Osman'ın halifeliği zamanında nefyedilmiş ve menfasında vefat etmiştir).
7-)Huzeyme İbni Haris (Saffeyn harbinde Muaviyenin emrile şehid edildi).
8-)Abdullah İbni Bedil-i Hazai(Saffeyn harbinde şehid oldu).
9-)Abdullah İbni Adil Haris (Saffeyn harbinde şehid oldu).
10-)Ebül Heyşemüt-tihani (Saffeyn harbinde şehid oldu).
11-)Harisi Şeybani (Saffeyn harbinde şehid oldu).
12-)Haşim ibni Utbe İbni Ebi Vekkas (Saffeyn harbinde şehid oldu).
13-)Muhammed İbni Ebi-Huzeyfe (Hazreti Ali tarafından Mısıra memur edilmişti.Şamdan yapılan ihbar üzerine,(Abdullah-i Nahii)elinden şehid düştü).
14-)Kanber Ali sultan (Haccac-ıZalim şehid etti kabri Bağdad'da).
15-)Mürtefi "İbni Vezza"(Saffeyn harbinde şehid oldu).
16-)Sa'd İbni Kays-i Hemedani (Saffeyn harbinde şehid oldu).
17-)Abdullah İbni Abbas (Alim ve fazıl bir zattı.Müfessirlerin piridir.Vefatının,nerede ve ne suretle vukubulduğu meçhuldür).