Fariz Talk Session

3.2K 151 79
                                    

Tok tok tok,

Ada orang tak?

Wah, there is more than 50 readers here!

Hai semua!
Aku rasa, you guys already know me veryyy well.

Yes, Aku Fariz. Muhammad Fariz Aiman. Aku hero, ehem. Tak, aku watak utama bagi cerita ni. Aku bukan hero dengan watak aku ni.

Aku tahu, aku bukan lelaki terbaik, biarpun dari buku Please You're Mine. Cuma, aku cuba jadi yang terbaik.

Aku mintak maaf kalau aku pernah terluka kan hati semua yang baca kisah aku ni.

Ada yang salahkan Afiqah jadi punca aku dengan isteri tercinta aku berpisah dan, Delileane meninggal.

Aku, tak pernah harapkan dia pergi.

Jadi, korang tak perlulah nak benci Afiqah. Dia tu, sebenarnya baik.

Walaupun aku kesal, sebab dia, aku masuk tempat begitu sampai aku kena belasah teruk pada malam pertama. Tapi, aku hanya manusia. Aku tak mampu nak bencikan orang.

Dan aku benar benar inginkan dia sentiasa ada di sisi aku.

Eh jangan salah sangka. Aku sentiasa mahukan Delileane berada di hati aku.

Mungkin korang tak tahu, atau penulis tak beritahu, aku jalani kehidupan yang sangat sulit semasa aku berada dalam kem pemulihan.

Aku harap korang dah tak benci benci dah dan...

Aku harap korang boleh doakan isteri aku, Leane bahagia.

Untuk cerita seterusnya, aku tak pandai nak bercinta, aku harap kat sini boleh bantu aku bagi tips nak jadi sweet.

Aku janji, aku takkan kahwin lain.

Cukup aku ada Leane seorang yang pernah datang di hati aku.

Dan saya sentiasa doakan awak, sayang.

Ohya, aku nak beritahu juga ni, terima kasih sebab support kisah aku yang tak best ni. Penulis ada group WhatsApp untuk kisah aku kalau korang nak luah perasaan. Kalau nak join korang boleh mintak dekat dia.

Nanti kalau korang nak baca lagi kisah aku, serious talk, korang kena aktif. Bagi semangat dekat penulis aku yang disayangi ni untuk teruskan menulis. Kesian aku tengok, dia nak tambah otak macam syuib dalam cerita sepahtu reunion baru baru ni kalau ada yang sudi nak menderma.

Aku tak boleh nak ber-saya awak dengan perempuan lain. Sorry terkasar bahasa.

Aku rela korang nak maki aku dekat sini, aku buka ruangan komen untuk personal talk dengan aku. Nanti aku balas.

Yang Tulus dan Ikhlas,

Fariz Aiman.
Si Tak Guna,
Please & Forever You're Mine.

Forever, You're Mine !Where stories live. Discover now