Leane Talk Session

3.7K 129 92
                                    

Assalamualaikum dan Hai semua!

This is me, Delileane Aliyah as Leane/Aliyah in Please You're Mine & Forever You're Mine 2.

Minggu lepas, penulis sendiri sudah menyediakan sesi berbual bersama Fariz, si tak guna saya sendiri.

Dan kali ini, dikhabarkan bahawa sesi saya bersama pembaca pula!

Setakat ni, mahu juga ditanya kepada pembaca semua.. how's FYAM?

Saya baca, ada beberapa plot yang penulis sendiri miss/sengaja cancel tak nak update.

P/s: she said dia akan masukkan all plot tu dalam buku FYAM!

Pengeluaran buku PYAM/FYAM adalah dalam versi berbeza.

Again, buku dan Wattpad adalah satu buku dalam VERSI BERBEZA.

After buku PYAM/FYAM dah keluar soon, korang memang kena dapatkan FYAM!

Ada juga saya baca, komen di ruangan Fariz talk, ada yang penulis/Fariz tak balas kerana kesibukkan kami.

Saya tegaskan, watak di dalam buku PYAM/FYAM adalah 60% benar dan selebihnya adalah khayalan semata mata.

Ini kerana, penegasan kepada pasangan remaja yang ingin bernikah muda adalah sesuatu yang... agak sulit.

Nanti kalau baca buku, pasti kalian akan faham.

So, i think sampai sini sahajalah sesi berbual kita. Korang boleh letak soalan yang hendak ditanya.. and hope so enjoy the reading progress! Tata!

***

PENULIS SPEECH

H

alu halu haluuuuuuu!

Korang, nak inform sedikit..
Eh, terbagi fakehope bab 14 ke ni?

Kalau korang perasan, ( bagi tak follow penulis )
BAB 11,12&13 SUDAH TIADA

So, begitu dengan bab 14 dan juga bab 15, AKAN DISIARKAN SECARA PRIVATE!

Begitu juga dengan PYAM, BAB 40-EPILOG telah disiarkan secara PRIVATE!

So apa korang perlu buat is FOLLOW PENULIS @nurulshazliyana untuk dapatkan dapatkan bab 11,12,13,14&15!

Dan in shaa Allah, akan diup-to-date sehingga bab 18/20!

Kalau tak, SAYA AKAN BERHENTI PADA BAB 15 SAHAJA dan hanya update teaser di dalam group whatsapp NSW.

Thanks for supporting PYAM/FYAM.

Anything due to this problems, can dm author for further information.

Love, penulis.

Say bye to #FarizLeane!

Welcoming #FazrinLeane & #DanielLeane ❤

Forever, You're Mine !Where stories live. Discover now