-GÜVEN KAZANILIYOR-

84 32 10
                                    

-İyi ki sevmişim seni Pamir. Gerçekten bana yardım etmene çok sevindim.

-Aşkım sende biliyorsun ki bende seni çok seviyorum. Ve ben de bu mevzuda bulunduğum için çok mutluyum.

-Ben bugün işe gitmeyecektim ama biraz düşünmem gerek beni showrooma bırakır mısın?

-Tabi ki...

Deli hastanesinden çıktıktan sonra doktorluktan istifa etmiştim. çünkü hastanenin önünden bile geçtiğim zaman sinirlerim bozuluyordu. Ben de daha sonra kendi ofisimi açmıştım. Modayla ilgilenmeyi sevdiğim için bu işe atıldım. Ve yaklaşık bir yıldır da modacılık okuyorum. Daha öncede dediğim gibi Pelin benim hayatımı kararttı. Her şeyden ama her şeyden vazgeçmiştim onun yüzünden.

-Görüşürüz aşkım. İstersen ben akşam alırım seni.

-Yok tatlım ben arabayla gelirim. Görüşmek üzere, deyip arabadan indim ve arkasından isteksizce el salladım.

Telefonum çalıyordu ama açmak istemiyordum çünkü planlarımın içine Pamir de girmişti. Bu işe girmemesi gerekti ama fena da olmadı. En azından başka bir planım gerçekleşti ve işler daha da iyiye gidiyordu. Telefonum bir ara sustu ama tekrarçalmaya başlayınca sinirlendim ve kapatmak üzere aldım çantadan. Bİlmediğim bir numara vardı. Başta açmak istemedim ama sonra Pelin veya Arda olabilir diye açtım ve doğru da tahmin etmiştim. Arayan Pelin'di.

-Gül, sana bir şans daha vermek istiyorum ama bilmiyorum ne kadar doğru yaptığımı. İçimde sana karşı tekrar iyi duygular oluştu ama bunun beni yanıltıp yanıltmayacağını bilmiyorum.

-Bana güvenebilirsin.

-Aslında şunu demek için aradım.

-Söyle lütfen.

-Buluşalım mı diyecektim.

-Neden ki? Bana güvenmiyorsun ama benimle buluşmak istiyorsun.

-Gül cevap ver lütfen sana anlatcaklarım var. Tıpkı eski günlerdeki gibi.

-Peki o zman seni evimde bekliyor olacağım. konum atıyorum oraya gelebilirsin.



-Multideki Gül-

GÜZ GÜLLERİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin