-Boşanma evrakları en geç iki güne kadar hazır en eken yarına hazır olur. Peki hazır olduğunda Pelin Hanıma mı gönderelim yoksa size mi?
-İlk bana gönderin, dedi ağlayarak.
-Bence ilk Pelin'e gönderin çünkü hazırlıklı olması gerekiyor.
-Gül, önce benim göz atmam gerekiyor. Sence de haklı değil miyim, dedi hafiften sitemli bakan gözlerle.
-Arda Bey, o zaman ilk size göndereceğim daha sonra imzanızı atıp Pelin Hanıma gönderirsiniz.
-Tamam...
-Arda sen iyi misin?
-Gül, beni eve götürür müsün? Hemen...
-Tamam Arda, montları alıp geliyorum sen in aşağıya.
-Tamam iniyorum.
....
-Leyla, bana kesin bilgi vermeniz gerekiyor boşanacaklar değil mi?
-Gül, sana kesin bilgi veremem biliyorsun ama en düşük ihtimalle mahkeme ertelenir ve duruşmayı bekleriz.
-Yani...
-Yanisi şu, aldatma ve şiddetli geçimsizlik olduğundan ayrıca şahitlerin gözü önünde şiddet var. Daha açık konuşayım, ikisinin boşanmaması için hiçbir neden yok.
-Biliyorsun eğer boşanırlarsa sana verdiğim paranın 10 katını alırsın.
-Ama bir ihtimal de var...
-Tamam tamam 15?
-Tamam anlaştık,dedi ve el sıkıştık.
...
-Alo...
-Efendim Gül?
-Pamir, sana söylediğim şeyleri tam tamına anlattın değil mi?
-Merak etme.. Her şey anlaştığımız gibi. Ama bir sorun var.
-Nedir?
-Biz...
-...
-Boşanmayacağız değil mi?
-Pamir, biz bu yola neden çıktık? Sadece intikam almak için. Ve bu yolda bana yaptığın yardımları asla unutmayacağım ve sendee şunu unutma: seni çok seviyorum. Ama şimdi kapatmam lazım.
-Tamam.
....
-Çok beklettim mi?
-Hayır, dedi ve sarıldı. Bu sarılma diğerleri gibi değildi sanki. Çok yorgunmuş da benden güç almaya çalışmış gibiydi. Ama yine de sarılmıştı.
-Arda... Seni nereye götürmemi istersin.
-Senin olduğun yer olsun yeter ki.
-Tamam ben yanındayım zaten ama ikimizin olduğu bi yer diyordum.
-Tamam tamam,dedi ve ilk günkü gibi muzipçe gülümsedi.
-O zaman...
-Cafeye ne dersin, dedi. Ama bahsettiği kafe acaba hangisiydi.
-London Eye?
-Evet. Boşandıktan sonra seninle yeni bir hayata başlamak istiyorum. Tabi sende olur dersen.
-Arda seninle ilişkiye giremem.
-Ama neden?
-Çünkü ben evliyim Arda. Bunu biliyorsun.
-Gül bana bunu yapma. Pamir'i kandırabilirsin ama ben kanmak istemiyorum.
-Anlamıyorum.
-Pamir'i sevmiyorsun Gül. Beni kandırma nolur?
-Ama Arda, derken dudaklarımı sessizce kapattı. Sustum. Ellerini hiç çekmeseydi eğer asla konuşmayabilirdim.
-Gül... Sana seni tekrardan sevdiğimi söylüyorum hemde hayatımda hiçbir kimse olmadan.
-Arda sen her ne kadar boşanacak olsanda hala evlisin. Pelin'le hala evlisin, dedim bastırarak.
-Ama boşanacağım Gül. Sence de denemye değmez mi?
-Evliyim, derken arabanın motorunu çalıştırdım ve sürmeye başladım.
-Bende evliyim üstelik her şeye rağmen sana bir şans veriyorum. Hemde sen sevmediğin bir adamla evliyken.
-Arda sana söz veriyorum siz boşandıktan sonra bende sana bir şans tanıyacağım. Hemde sevmediğim bir adamla evliyken. Ama senin de yardımına ihtiyacım olacak.
-Nedir?
-Bu ilişkiden hiç kimsenin haberi olmamalı. Yoksa Pamir benden asla boşanmaz.
-Ne demek benden boşanmaz. Başkasıyla ilişkin olacak ve boşanmayacak. Bu çok saçma.
-Hayır, Pamiri tanımıyorsun. Hemn senin benim için başkası olmadığını çok iyi bildiğinden boşanmaz. Sen benim dediğimi yapacak mısın?
-Tamam, sana yardım edeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZ GÜLLERİ (TAMAMLANDI)
Misterio / SuspensoGözlerimi kapatıp, geçmişi düşündüm... Geleceğe dair tek tek sönen umut meşalelerimi... Sonra açtım gözlerimi... Yeni bir hayata başlıyordum... İntikamla başladım ben bu yola... GÜZ GÜL'ÜYDÜM BEN, YAZI UMUTLA BEKLEYEN...