-HERŞEY YOLUNA GİRİYOR-

49 22 12
                                    

-Dün akşam...
-Hadi anlat n'olur dün akşam neler oldu?
-Dün akşam sen bardayken..
-Ya ben bara gitmedim işte gitmedim.
-Gül'e demiştin ki ben bu dertten kurtulmak istiyorum diye dert yanmışsın.
-Ben neden hatırlamıyorum hiçbir şey?
-Dün çok içmissin normaldir.
-Ee dün ben bardayken...
-Gülü senin numaran aradı. Gül uyuyordu ben açtım sonra da Gül'e verdim. Bi adam konuşuyordu. Gül telefonda bir şeyler konuştu sonra apartopar çıktı dışarı. Sonra seni alıp geldiler Arda'yla. Seni yatırmak için odaya çıktılar. Bana çaktırmamaya çalıştılar ama ben her şeyi gördüm.
-Ne gördün hadi hızlı anlat...
-Seni yatırdıktan sonra Arda Gül'e sarıldı, benim görmediğimi sandı ama ben oradaydım.
-Ne demek sarıldı ya?
-Sonra Gül ona tokat attı ve ben evliyim dedi. Sonra Arda giyinme odasına Gül'ü soktu sonra kendisi de girdi. Bu sırada kapı çaldı, senin fotoğraflarını getirdi gazeteciler ama aynı fotoğrafları bugün gazetelerde yayınlamışlar.
-Olamaz ya olmamalı...
-Bende fotoğrafları Arda'ya göstermek için yukarı çıktım. Kapıyı açıp içeri girdim ve sarıldıklarını gördüm. Onlar beni görünce hemen toparlandılar ama... Fotoğrafları verdim Arda yıkılmıştı. Sonra ben dışarı çıkıp kapıyı dinledim. ...
-Hadi söylesene...
-Arda Gül'e ''Sana çok ihtiyacım var, senin aşkına çok ihtiyacım var'' diyordu ama Gül yine ben evliyim dedi.
-Eee..
-Arda'da en azından bir gece...
-Tamam sus duymak istemiyorum. Allah belanı versin Arda. Bunu bana nasıl yapar?
-Yapmış demek ki...
-Boşanmakta çok haklı... Ben onunla evliliğimi sürdüremem...
-Sen bilirsin ama ben de  Gül'ün mantıklı bir açıklaması yoksa boşanacağım...
-Bana avukat bulur musun?
-Merak etme ben hallederim. Hadi seni evine bırakayım.
-Çok sağol. Çünkü ben çok kötüyüm.
-...

GÜZ GÜLLERİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin