TBR - 4

10.2K 444 17
                                    

" garang gila ketua diorang " kata Tengku Farhan sambil melihat Black Rose keluar dari bilik tersebut.

"Dah dah , jom pergi padang , satgi mengamuk si Fatin dengan Si Aryana free ja nanti " kata Tengku Haykal. Semua ahli The Black segera ke padang yang sudah dipenuhi manusia .

"Apa masalah perempuan ni suruh berdiri tengah tengah padang tengahari buta ni " kata Sarah , ahli kumpulan Pink Love .

"Ish! Cair lah makeup aku nanti , nanti Aizat tak pandang " kata kaisara.

"Assalamualaikum , harini kami AJK tertinggi pengawas akan membuat spotcheck , jadi siapa yang lari atau melawan , korang tunggu denda dari kami , Black Rose ye " kata Tengku Fatin sinis.

" okay , semua sila check mereka , siapa yang buat kesalahan , letak dekat sebelah kiri . Faham ?! " kata Tengku Fatin Adriana tegas , semua pengawas melakukan amanah mereka , Tengku Fatin meronda ke barisan lelaki .

" Kau ! Adrian ! Sini ! " panggil Fatin . Lelaki bernama Adrian hanya menghiraukan. Fatin memandang geram lalu pergi ke Adrian dan menyepak perutnya.Adrian mengerang kesakitan .

"AKU DAH KATA DATANG DEKAT AKU KAN , APAHAL SETAN SANGAT KAU NI ! SEKARANG IKUT AKU KALAU KAU TAK NAK MATI !! " marah Fatin . Seluruh pelajar melihat dengan senyap , tak mahu masuk campur. Adrian memegang perutnya sambil berjalan ke arah Fatin.

"Keluarkan apa yang ada dalam baju kau , kau ingat aku bodoh ke ? Tu dadah kan ? " kata Fatin. Adrian tersenyum sinis.

"Haih Tengku Fatin Adriana , kau ni makin lama makin cantik kan " kata Adrian sambil mengelus pipi Fatin.Fatin menepis tangan Adrian sambil memandang jijik.

" kau memang cari nahas ke sia ? Aku cakap elok elok ni , keluarkan semua 'barang' yang ada dalam poket kau " kata Fatin tenang. Aizat hanya melihat dari jauh. Sambil sambil itu , dia memantau pelajar lain.

" Kau ni janganlah garang sangat " kata Adrian sambil mendekatkan bibirnya ke pipi Tengku Fatin , lagaknya seperti ingin mencium pipi Tengku Fatin.

"AKU DAH KATA KAN KELUARKAN BARANG KAU , GELI LAH KAU NI ! JIJIK AKU TENGOK KAU ! SHIT " jerit Tengku Fatin sambil memulas tangan Adrian lalu menjatuhkan badan Adrian ke tanah. Adrian menahan kesakitan. Fatin segera menyeluk poket Adrian dan mengeluarkan segala 'barang terlarang ' milik Adrian.

" Aku minta elok elok kau taknak bagi kan , deserve it s ! KAU SILAP ORANG LAH NAK MEMAIN ! PERGI KE KIRI SEKARANG KALAU KAU TAKNAK BALIK TANPA TANGAN ! " kata Fatin tegas . Aizat ternganga melihat Fatin yang berjaya mengalahkan Adrian , siapa je tak kenal , playboy , pembuli , kaki ponteng semua ada !

"Nur Kaisara binti Dato' Hisyam ! Datang ke sini sekarang! " jerit Fatin. Kaisara datang dengan riak wajah meluat dan menyampah.

"Kau nak apa perempuan ?! " kata Kaisara. Tengku Fatin Adriana memandang sinis ke arah Kaisara.

"Keluarkan nail polish , makeup dan majalah kau ! Aku tahu semua tu ada dekat kau sekarang ! " kata Fatin dingin. Kaisara membulatkan mata

" WHAT ! KENAPA AKU KENA IKUT CAKAP KAU ! HEI SEKOLAH NI BUKAN BAPAK KAU PUNYALAH NAK BUAT APA SAJA , DADDY AKU ADA SAHAM SEKOLAH NI TAU " jerit Kaisara. Tengku Fatin hanya memandang dengan riak bersahaja

"Oh really , saham sekolah ? Well then goodbye for your saham yang tak pernah wujud tu bodoh ! Merepek apa engkau ni ? Sekarang stop all of kemerapuan kau dan bagi sebelum aku sendiri yang ambil " kata Fatin sinis. Kaisara hanya membuat muka

" kau ada hak ke ? Kau takkan ada hak untuk ambil saham tu , aku ni mampu buat apa sahaja untuk hancurkan hidup kau ! " kata kaisara.

"Well , welcome to hell , AKU PASTIKAN KAU AKAN SENGSARA  " Kata Fatin sambil menghempas telefon jenama iphone 5s ke lantai , Kaisara terkejut , dimana dia dapat telefon itu

"MY PHONE !!!!!!" Jerit Kaisara , manakala tengku Fatin hanya beriak biasa.

Usai selesai spotcheck , pelajar yang lain dibenarkan pergi manakala pelajar yang berada di sebelah kiri diminta tunggu.

"Well well , disebabkan mood aku dah hancur sebab korang , The Black , Black Rose , ada idea denda apa ? " kata Aryana. Fatin mengangkat tangan

" Pergi buat 1000 ketuk ketampi sambil jalan itik ! Now ! " kata Fatin , kata katanya mengejutkan ahli The Black dan pelajar lain.

" are you crazy ? " kata Tengku Aizat sambil memandang Tengku Fatin.Fatin hanya memandang tajam mata Aizat.

" denda tu ok lah daripada aku kurung diorang dalam block The BR selama Seminggu ok " kata Fatin tenang.

" tapi tiada dalam buku peraturan , jangan reka cipta denda sendirilah " kata Tengku Aizat yang sudah hilang sabar.

" well , the principal already gave me permision , so I can do Anything , back off newbie " kata Fatin .

" biy ! Melampau lah denda perempuan tu ! Help us out !" kata Kaisara kepada Tengku Aizat.

"You ! Perempuan ! Just shut your smelly mouth and go ! " kata Tengku Fatin. Kaisara mencebik.

"TUNGGU APA LAGI BODOH !GO NOW OR AKU KURUNG KORANG DEKAT BLOCK BR SAMPAI MATI " kata Aireen geram .

" kau tak rasa melampau sangat ke denda diorang Zat " kata Tengku Farhan. Tengku Aizat hanya memandang.

" aku tak mampu buat apa ,tak mampu halang , lagipun Fatin tu ada ja bahan nak balas balik " kata Aizat. Farhan hanya mengeluh.

"Jom ajak diorang semua lepak dnegan kita harini , kita bincang " kata Farhan , Aizat hanya bersetuju.

Sementara Fatin memerhati pelajar yang dikenakan denda , Tengku Ariana menegurnya.

"Wei , ahli The Black tu memang berlagak eh ? Nyampah aku " kata Tengku Ariana. Tengku Fatin hanya memandang ahli The Black .

" malas nak kata apa apa , diorang tu belum tahu kita ni siapa , tahu mengarah ja , dasar lelaki " kata Fatin sinis.

"Btw , yang saham kaisara tu betul ke ? " tanya Aireen yang tiba tiba muncul.

"Tipu , sekolah ni tiada saham kepada sesiapa , hanya ada pada family aku jadi semuanya tipu , huh buang masa " kata Fatin.

" Wei , uhm.. " Tengku Farhan menegur Fatin dan Aireen . Mereka memandang Tengku Farhan dengan pandangan kosong.

"Kau nak ape ? "Tanya Aireen.

"Kami The Black nak ajak lepak starbucks , nak ajak lepak salam perkenalan. " kata Farhan .Tangannya sudah sejuk akibat pandangan tajam Fatin terhadapnya.

"Pukul ? "Tanya Aireen.Fatin hanya memandang mereka berdua , malas nak menyampuk

" 3 petang , boleh kan korang pergi ? " tanya Farhan. Dia amat berharap The Black Rose dapat pergi.

" fatin , nak pergi ke ? " tanya Aireen. Fatin membisukan diri lalu dia mengangguk.

" terpulang "kata Fatin lalu meninggalkan mereka berdua.

" i take it as a yes so yup see you guys " kata Farhan lalu meninggalkan Aireen dan Aryana . Mereka berdua memandang Farhan lalu berjalan pulang ke kelas

B E R S A M B U N G

The Black's Rules [COMPLETED] Where stories live. Discover now