" hello Adrian " kata Fatin seraya memeluk Adrian yang baru tiba dari Melbourne. Adrian tersenyum manis lalu memeluk semula tubuh kecil Fatin.
" wait. I am not supposed to do this right ? " kata Fatin lalu ingin melepaskan pelukan namun ditahan Adrian yang makin mengeratkan pelukan.
" aku rindukan kau. " kata Adrian sambil mengeratkan pelukan. Fatin memandang belakang Adrian dan melihat seorang wanita berambut blonde merenung kearahnya.
" a-aku rindukan kau jugak babe , lepaskan aku bodoh sesak nafas aku ! " kata Fatin lalu menolak Adrian untuk melepaskan pelukan. Adrian tersengih lalu berpaling kebelakang apabila seseorang menepuk bahunya.
" sayang , berani sayang tinggal saya tadi " kata wanita berambut blonde dengan riak masam. Adrian tersengih lalu mengosok belakang lehernya.
" sorrylah , I tak sengaja " kata Adrian lalu memandang Fatin semula. Fatin merasakan ada jelingan tajam daripada wanita blonde tersebut namun dia hiraukannya.
" Fatin , meet my wife , Carla " kata Adrian. Fatin tersenyum nipis memandang gadis tersebut namun jelingan dibalas.
" so , kenapa kau nak jumpa aku , suruh aku balik sini , boleh je kau gi Melbourne ann ann kau kan kayaaa jutawan muda gitu " kata Adrian sambil menyiku-yiku Fatin.
" mana kau tau aku jutawan " kata Fatin sambil mengulingkan mata. Adrian mengeluarkan majalah Teens lalu menunjukkan muka hadapan yang mempunyai wajah Fatin yang serious. Anak matanya yang berwarna ungu gelap menyerlah , dipadankan dengan wajahnya yang putih bersih . Seakan model sebenar apabila melihat wajah dan cara bergambar milik Fatin. Carla tersentak melihat majalah tersebut disimpan oleh suaminya hingga sanggup dibawah berjumpa Fatin. Hatinya membara cemburu.
" aish kau ni , up to date jugak ya engkau " kata Fatin sambil memakai semula cermin mata miliknya. Adrian tersengih lalu menunjukkan muka surat yang mempunyai interview bersama Fatin.
" Tengku Fatin Adriana , Gadis Muda Berjiwa Beku , Jutawan Termuda di Asia "
" and kau kata kau bukan jutawan ? setahun duit kau adalah 2.1 Billion US Dollar " Fatin memandang muka majalah yang mempunyai dirinya yang duduk diatas kerusi tidak memandang kamera , Rambutnya yang dilepaskan menutupi sebahagian daripada mukanya.
" sudahlah kau , kesian bini kau duduk tunggu , nak sembang bawang malam ni mamak " kata Fatin lalu berjalan pergi ke keretanya.
" oh sebelum tu , Adrian ! Nah aku pinjamkan kereta aku sementara kau disini , calar sekali aku tembak kau dengan kesayangan aku , okay ? " kata Fatin lalu melemparkan kunci kereta Lambhorgini lalu berjalan pergi sambil menutup mukanya dengan mask.
" Sayang , kenapa sayang rapat siap peluk dengan dia " kata Carla sambil menarik muka apabila berjalan menuju ke kereta milik Fatin.
" dia kawan baik I , apa salahnya " kata Adrian selamba menekan kunci kereta. Kereta Lambhorgini berwarna putih tersebut membuntangkan mata Carla.
" still the same , suka beli kereta sport baru " kata Adrian lalu memasuki kereta tersebut.
" Are you sure this is her's ? " kata Carla apabila melihat dalam kereta tersebut. Adrian hanya mengangguk.
" bau lelaki , dia ada skandal ramai ke ? " kata Carla sini. Adrian tersentak.
" Don't you dare talk to my bestfriend like that Carla ! I warned you " kata Adrian dingin. Carla menarik muka masam.
YOU ARE READING
The Black's Rules [COMPLETED]
Teen Fiction⚠️ Jangan baca kalau tak suka :) ❝ Black Rose Dah Kembali ! S line , Lawa , Cantik , Comel ❞ Jangan pandang sebelah mata , Black Rose , terdiri daripada 5 Gadis Cantik berpangkat Tengku yang dahulunya Pengawas paling kejam di Empire Highschool . Me...