TBR - 16

7.3K 351 0
                                    

" Sekarang saya mengumumkan ketibaan atlet atlet acara memanah yang ke United Kingdom selama 3 hari , dengan bangganya saya mengumumkan bahawa atlet kita Tengku Aizat Muhriz dan Tengku Fatin Adriana telah menyandang pingat emas dalam acara mereka seterusnya menjadi MVP acara memanah bagi kategori masing masing "

Lancar Aireen mengacara majlis pada hari itu , Fatin dan Aizat yang lengkap memakai pakaian rasmi AJKT EPO yang berwarna krim itu menaiki pentas , Fatin menunjukkan riak biasanya. Ahli The Black dan Black Rose tersenyum mengenangkan nasib Natasha dan Elvin yang bakal diterima mereka.

" Diminta Natasha dan Elvin , pelajar England highschool datang ke war room selepas perhimpunan " Kata Aireen selaku pengacara majlis.

" Fatin , tahniah ! " Kata ahli the Black , sambil tersenyum. Fatin senyum nipis lalu duduk di mejanya di war room dan mengambil fail pelajar pertukaran london iaitu Natasha dan Elvin.

Knock Knock !

" Come in " Kata Farhan sambil tersenyum sinis memandang gerangan yang memasuki bilik itu.

"Kenapa nak jumpa kitaorang " Tanya Natasha sambil memeluk tubuh , Elvin di sebelahnya melihat ke arah Fatin yang berada di mejanya.

" Seronok tak dapat hadiah daripada kami ? " Tanya Ariana sinis. Natasha mencebik bibir tanda geram dengan mereks. Peristiwa semalam berliar di dalam kotak fikirannya.

- Flashback -

" Ariana , bila nak mula plan ni ? " Tanya Adam sambil matanya meliar melihat gerangan yang ingin dikenakan mereka.

" Sekejap lah ! Aku nak cari kunci kereta dia ni ! " Kata ariana geram. Si adam ni sehari tak senyap tak boleh kot.

" Got It ! Dah jom ! " Kata Ariana sambil menarik lengan blazer Adam dan berlari keluar dari kelas 5 Diamond.

"Pehal lambat sangat korang ni " Tanya Haykal geram. Nasib mendung kalau tidak mahu berapi dia harini.

" Nah ! Korang buat kerja korang , aku nak ke cctv room , nak delete video " Kata Ariana lalu berlari ke bilik cctv.

" Jom mula ! " Kata Aireen sinis lalu mereka membuka kereta Audi A5 milik Natasha dan mula melempar tepung ke seluruh bahagian dalam kereta serta meletakkan beberapa ekor katak di dalam kereta itu , kemudian mereka meninggalkan kad Amaran Black Rose.

" Dah jom ! Kita pergi dekat Alisha dan Danial , lepastu kita letak balik kunci ni " Kata Haykal lalu berlari ke Alisha dan Danial yang mengerjakan kereta Ferrari milik Elvin.

" Settle ! " kata keempat empat mereka lalu pergi ke kelas dan meletakkan kembali kunci kereta dan berlalu pergi.

- End Flashback -

" Gembira dengan hadiah yang kitaorang bagi ? " Kata Aryana sambil tersenyum sinis. Natasha mengetap bibir geram.

"APA MASALAH KORANG NAK KENAKAN AKU DAN ELVIN " Jerit Natasha geram , kakinya menapak ke arah Fatin yang berada di mejanya. Fatin mengangkat kepalanya dan serta merta satu tamparan hinggap di pipinya. Fatin mengetap bibir dan matanya serta merta bertukar.

" KAU TAK PUAS HATI APA DENGAN AKU ? DENGKI SEBAB AKU BERJAYA NAK DAPATKAN JAWATAN KAU ? AKU LAGI LAYAK LAH DARI KAU , PEREMPUAN TAK GUNA " marah Natasha dan ingin menampar Fatin lagi. Belum sempat dia ingin menampar , Fatin memegang tangan Natasha dan mengangkat mukanya.

" Kau silap orang nak cari pasal , aku bukan fatin yang dulu , Aku bukan Fatin yang lemah macam dulu dan kau dah tempah maut " kata Fatin lalu mengenggam pergelangan tangan Natasha dengan kuat. Natasha menjerit kesakitan dan ingin melepaskan tangannya.

" Lepaslah ! " Kata Natasha namun dibalas dengan pandangan dan senyuman sinis Fatin , anak mata berwarna hazel memandang anak mata Fatin yang berwarna ungu gelap itu dengan serta merta berasa gerun dan seram sejuk.

" Aku lebih baik dari kau , kau silap nak ambil jawatan aku dan aku boleh buktikan kenapa kau silap orang sebab kau dah tempah maut " Kata Fatin lalu memulas tangan Natasha dengan kuat dan menampar muka Natasha. Natasha jatuh terduduk dan kepalanya mendongak dan ternampak anak mata Fatin memandang tepat ke arahnya. Rambutnya ditarik dan digenggam dengan kuat , Fatin mendekatkan mukanya kepada Natasha.

" PANDANG AKU ! " kata Fatin lantang, Natasha membuka matanya dan memandang Fatin dan bukan anak matanya. Fatin merengus geram dan menolak Natasha.

" Sekali kau cari pasal dengan aku , selamanya kau sengsara , aku tak kira apa apa sebab aku memang geram dengan kau lama dah " Kata Fatin mula menghalau Natasha dan Elvin.

" Kau tak ada hak nak lakukan begitu dekat Natasha " Kata Elvin geram. Fatin tersenyum sinis dan menghampiri Elvin , setapak demi setapak akhirnya Elvin melanggar dinding. Fatin menahan Elvin daripada keluar dan meletakkan kedua tangannya ke dinding , sekarang elvin tersekat. Ahli The Black terdiam manakala Ahli Black Rose tersenyum sinis.

" You know that kau pun tak ada hak dekat sini right ? Kau tu menumpang dan kenapa buat macam sekolah ni korang punya huh ? " Fatin menumbuk perut Elvin dan menolak kepala Elvin sehingga Elvin jatuh ke tanah.

" Aku benci korang berdua tahu , aku tunggu masa je nak halau korang , fuck you two and kalau korang mengadu dekat pengetua , aku akan pastikan keluarga korang tak selamat " Kata Fatin dengan senyuman seram lalu menghalau mereka keluar.

" Tak apa ke kita ugut mereka tu ? " Tanya Adam dan dia menerima anggukan dari ahli Black Rose.

" Don't worry , diorang tak berani " Kata Aryana tenang. Fatin membetulkan bangsnya dan meletakkan fail di tempat asalnya lalu menapak keluar dari war room dan menuju ke bilik pengetua.

" Fatin , what happen to you , kenapa pipi merah , bibir pecah ?" Kata Tengku Amirul. Fatin tersenyum sinis.

" This is because of those two student from England , they do this to me , well you like it because I warn you that they are not looking over our dicipline , but you don't believe me so this is the result " Kata Fatin sinis. Rahangnya dikejapkan dan lidahnya menolak pipi dalamnya.

" Kenapa diorang buat benda ni ? " Tanya Tengku Amirul keliru. Setahunya masalah disiplin biasa sahaja.

" You don't know ? Natasha dan Elvin nak ambil jawatan dalam sekolah ni , dia buli pelajar , berat sebelah , tolak dan denda pelajar sesuka hati " Kata Fatin dingin.

" Atok tak sangka mereka sanggup buat begitu , jangan risau atok akan jumpa diorang nanti , kalau nama kamu kena panggil , itu sebab kes ni " Kata Tengku Amirul. Fatin tersenyum dan keluar daripada bilik pengetua dan kembali ke kelas ubtuk pembelajaran.

B E R S A M B U N G

The Black's Rules [COMPLETED] Where stories live. Discover now