TBR - 13

7.8K 382 3
                                    

6.30 a.m - Empire High School

"Gosh , I hate waiting people " Kata Fatin sambil memeluk tubuh. Sebelah tangannya memegang nutrien bar lalu dimasukkan kedalam mulutnya . Sebuah kereta Lamborghini Aventador hitam memasuki pekarangan Empire Highschool . Seorang lelaki keluar dari kereta itu sambil memakai cermin mata hitam . Fatin memandang rimas .

" Encik Tengku Aizat Mukhriz , tak payah acah model sangat , 20 minit dah aku tunggu disini okay " Kata Fatin sinis . Sudahlah lambat , mahu meletup dia disini .

" Silakan masuk Tengku Fatin Adriana , saya lambat sebab cari awak punya Iced Soy Latte tahu , bukannya sengaja " Kata Aizat . Fatin mendiamkan diri lalu memakai spek mata bukat miliknya. Dia menghirup airnya perlahan

" Dah dah jom pergi airport sekarang , flight kita ke UK lagi 1 jam " Kata Aizat lalu menutup pintu kereta dan memecut ke lapangan terbang .

" Good luck di sana , jaga diri " Kata Tengku Amirul kepada Fatin dan Aizat serta peserta pertandingan memanah peringkat antarabangsa.

" We will " Kata Fatin dingin . Tengku Aizat hanya memandang . Fatin mendengar lagu melalui earphone lalu meletakkan kepala di kerusi kapal terbang . Tiba tiba terdapat sebuah chat

" Jangan tidur , teman aku , aku bosan "

Aku menoleh ke tepi , Aizat hanya memandang dengan senyumn nipis . Aku menjeling lalu membalas mesejnya

" Aku still nak tidur , jangan kacau "

Aku menutup mata lalu mendengar lagu melalui Iphone 7+ dan menghiraukan Aizat yang berada di sebelah.

12 Jam Kemudian

Ketibaan aku dan Aizat serta atlet Empire HighSchool disambut ramai peminat , antaranya semua menjerit namaku .

" Tengku Fatin Adriana !! I LOVE U "

Aku hanya menunduk lalu menutup kepalaku dengan hoodie dan memakai cermin mata hitam . Sememangnya sifat dingin ini telah sebati dalam hidupku.

" Ramai gila peminat kau " Kata Aizt dengan perasaan teruja , maklumlah rasa macam artis je tadi . Fatin hanya mengangguk.

" Okay , tonight we can rest and our game starts tomorrow , for memanah perempuan under 18 , Tengku Fatin Adriana your game start tomorrow so get a good night rest and for the rest , your game start in 2 days " Kata Coach dengan panjang lebar . Fatin membetulkan rambut kelabunya laku memakai snapback " Fck Life " .

Aizat hanya mendiamkan diri , dia pun penat dalam flight hanya bermain fon dan tidur .

Ting !

" Just remember the reason you live , i'm here for you"

Aku menghempas badanku ke tilam , baru sahaja aku ingin tidur tiba tiba telefonku berbunyi.

" Aku akan pastikan jawatan kau jadi milik aku , aku akan pastikan aku kekal di empire highschool "

" Stop with all your bullshit , that school doesn't need people like you , poor you menumpang tapi terdesak"

Hilang mood Fatin untuk tidur , dia duduk di balkoni bilik hotelnya yang berada di tingkat 27 , kesah pulak dia gayat ke dak , dia sanggup terjun bungee jump di macau , kenapa dekat sini dia takleh duduk

" I need some time to rest , tomorrow is a big day " Kata Fatin . Tibat tiba sebuah mesej masuk .

" Sweet dream , Goodluck tomorrow and all the best "

Fatin tersenyum nipis . Lalu dia masuk ke dalam bilik dan tidur .

______________________________________

The Black's Rules [COMPLETED] Where stories live. Discover now