23) Yıldız Üyelerle Tanışır (DÜZENLENECEK)

1.5K 80 33
                                    

(*Sasaeng - Takık fan.)

Jong Hyn ara verildiğinde biraz dinlenmek için kenara açılan kollu, rahat sandalyeye oturdu ve sete bakındı. 

Mete Yıldızla gitmişti ve Min Hyuk Mika ile konuşuyordu. 

Jong Hyun mesaj sesi duydu ve dinlenirken telefonu ile ilgilenmeye karar verdi. 

Bir süre mesajlar, internetten haberler okuyup, bir iki video izledi. Telefonu batarya zayıf sinyali versiğinde ceketinin cebine koydu. 

Tekrar etrafına bakındığında Mete çoktan gelmiş asistanlar ile konuşuyordu.  Yıldız ise uzaktan Mika ve Min Hyuku izliyordu.

Ardından şüpheli bir şekilde etrafına bakındı. Bu hareketi Jong Hyunun daha da ilgisini çekmişti.

Yıldız gerildi ve koşmaya başladı. Ne yapıyordu bu kız ?

Jong Hyun hedefin sandalyeler oldunu anladıktan bir saniye sonra Yıldız kendini yerde bulmuştu. 

Herkes o yöne baktığında Jong Hyun da şaşkınlıktan ayağa fırladı. Ve uzun süre aynı şekilde kaldı.

Taki Yıldız diğer üyelerin yanına yerleşip ona bakana kadar.

Yıldızla göz göze gelince kafasını çevirdi ve başka bir işi varmış gibi davrandı. O sırada yakınlarda duran birini çağırıp önemli bir konuymuş gibi kahve istedi.  Yıldız gibi uzakta duran biri iş ile ilgili konuştuğunu zannedebilirdi. 

Zaten Jong Hyun un amacı da buydu.

Jong Hyun kahvesini alınca sakin bir yere geçti ve düşünmeye başladı. Yıldız neden böyle yapmıştı ?

Jong Hyun onun gerçekten fan olmadığına inanmıştı ama az önce üyelerin yanına oturmak için  kendini yaraladığını çok net bir şekilde görmüştü. 

Yıldız sandığının aksine bir sasaeng fan olabilirdi. 

Oysaki sasaeng olacak birine benzemiyordu.

Jonh Hyun düşüncelere dalmışken Metenin çekimin başladığını haber veren sesi onu tekrar gerçek dünyaya getirdi. 

Metede farlı birşeyler vardı. Gülümsüyordu. Az önce olanlara rağmen mi? 

Mete her ne kadar Yıldız düştüğü için endişeli olsa da Jong Hyun ile aralarında birşey olmadığı haberi ister istemez neşelendirmişti onu. Artık Jong Hyundan nefret etmiyor ve adil davranıyordu. Zaten onun gibi bir profesyonelin en başından davranması gerektiği gibi.

Bu ani değişimi setteki herkes fark etmişti.

Min Hyuk hayranlıkla Metenin sevecen halini izliyordu.

"Fotoğrafçı aynı kişi mi? Bu kadar kısa sürede değişmeinin sebebi Türk kızın düşmesi mi ki?"

Min Hyuk Yıldız yanında değilmiş gibi konuşuyordu. Yıldız gülümsedi.

"Hey! Benim bir adım var."

"Ah pardon. Kang Min Hyuk's lady di değil mi?" 

Min Hyuk onun Mika olduğunu biliyordu. Ama yine de bir şeylerden emin olması gerekmişti.  

Yıldız tekrar güldü ve Mikayı işaret etti.

"Hayır, o bu arkadaş oluyor. Sizin büyük fanınız. Ben Yıldız."

Yıldız bunları söylerken Min Hyuk Mikaya baktı. Mika ise utancından oturduğu yere girmiş, koltukla bir bütün olmuştu. Min Hyuk ona sırıttı ve tekrar Yıldıza döndü. 

Starry NightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin