28) "Ne istediğinin farkında değilsin" (DÜZENLENECEK)

1.2K 77 25
                                    

"..Oturabilir miyim?"


Dilara kanepede iki kız için yer açtı. 


Yıldız oturunca devam etti. 

"Saol. Mikayı tanıyorsun herhalde. Burada olanlar ilgisini çekmiş ve Türk olduğunu farkedince benim konuşmamı istedi. Bir sorun mu var?"


" Şu an ki durumum epey dikkat çekici farkındayım. Bunun için üzgünüm."


Kızlar bir süre konuştu. Dilara evden atıldığını, bir süre önce Mikanın gördüklerinin arkadaşı ve kuzeni olduğunda, ona geçici olarak teyzesine taşınmasında yardım ettiklerinden bahsetti. Dilara anlatırken ara ara gülümsüyordu ama Mika yinede Dilara nın üzgün olduğunu düşündü. Sanki gittiği yeri çok ta sevmiyordu.


"Neden bu gece misafirim olmuyorsun ?"


Genç kız böyle bir soru beklemediği için şaşırmıştı.

"Ne ?"


"Buraya ne zaman taşındığını bilmiyorum ama komşuluk görevlerimden birini yapmalıyım öyle değil mi ?"


Komşuluk görevi ? Yıldız gülümsedi. Mikanın tek eksiği türkçeyi öğrenmekti artık. Bunun dışında evrimi tamamlanmıştı.


Dilara mahcup oldu.

"İyi ama ben.."


"Lütfen kabul et. Bu gün senin için talihsiz bir gün oldu. Çok yorgun görünüyorsun. Lütfen bu gece misafirim ol. Birbirimizi tanıyalım."


Mikanın bu jesti arkadaşı Yıldızı bir anlığına gururlandırmıştı. Ama ardından Mika'nın evini düşündü. O ürkütücü odayı... Onda kalmaya çalıştığı geceyi.. Aniden kafasını salladı geçmişteki korkunç anılardan kurtulmak için.


"Evet güzel fikir ama bir Türk olarak benim evimde kalman daha anlamlı olmaz mı ? Mika sende bana gel."


Mika nedenini anlamamıştı önce. Kafasını kaşıdı ve Yıldıza baktı. Ama sonra genç kızın imaları bakışlarını görünce o geceyi hatırladı ve Yıldıza hak verdi.

"Olabilir."


Dilara gülümsedi. Teklifi geri çevireceği için mutsuz görünüyordu.

"Kızlar misafirperverliğiniz için teşekkür ederim ama birazdan beni almaya gelecekler."


"En azından.." dedi Yıldız ellerini birbirine kenetleyip ayağa kalkarken. "Arkadaşın ve kuzenin gelene kadar bir şeyler içelim. Hem türkiyeden siyah çayım var."


***


Jong Hyun karşısında bavulu ile Kim Woo Bin i görünce şaşırmıştı. 

Fotoğraf çekimlerinde olanlar, bir şeylerin farkına varması ve şimdi de bu. Gün bitmeyecekmiş gibi görünüyordu.


Starry NightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin