2

184 6 0
                                    

Станах към 6:30 оправих се набързо , реших да облеча черни дънки, с бяла тениска на ,която пишеше " Bonjour Bitches", обух кецовете си на  Nike , мама я нямаше на- вероятно е тръгнала за работа взех си една ябълка и тръгнах към училище.

-ХЕЙЙЙ , ЕЛ! - чух вика на Джес след мен и спрях.
- ХЕЙЙЙ , ДЖЕС- отвърнах ѝ се засмяхме .
- Как си?- попита ме , не можех да ѝ кажа че съм супер , защото не бях така..
- Добре , а ти? - знаеше че я лъжа , но си замълча.
- Добре.- влязохме в сградата, тя седна до мен . Часа започна и след учителката ни по психология ,влезе едно момче с кестенява коса, и зелени очи , беше красив.
- Е , представи се на класа си- каза г-жа Браян .
- Здравейте , казвам се Мат Стюрт .
- Заеми  някое място- каза госпожата и той седна зад мен.



              * * * * * * * *

Така скучния ден мина , сега бях с Джес в едно кафене , разправяхме се за някакво парти тази вечер понеже е петък .
- Хайде деее Ел ще бъде якоо- каза тя , знаех че няма да е яко тъй като щях да се напия най - вероятно отново.
- Стига ,Джес не искам пак да се напия - тя сви вежди след това направи кучешка муцунка , оф не мога да ѝ устоя така като ме погледне..
- Оххх, добре ще дойда- казах, а тя започна да подскача , детска му радост.
- Хайде да отиваме да се оправяме ,че няма време - каза и ние тръгнахме , имах чувството че това парти наистина ще е интересно .






Съжалявам,че не мога да пиша по дълго,  но за сега толкова , надявам се да ви хареса , моля извинете ме ако има нещо нередно . :)

I Hate you ,I love you..Where stories live. Discover now