Времето се нижеше бързо, взехме си рокли със Джес, моята беше цвят бордо, а нейната тъмно синя, двете бяха разкроени от ханша надолу с тънки презрамки.
Бях си взела душ, Джес вече беше почти готова, оправяше си косата, докато аз си изсушавах моята.
Тя вече беше готова и се зае с моят грим, който не беше доста силен в сравнение с нейния. Бях готова. Косата ми беше леко накъдрена в краищата. Вече беше 18: 30, момчетата дойдоха, Анди беше със костюм, което не можех да повярвам как се случило, Харолд също.-Принцесо, ще трябва да ти сложим това- каза той и завърза очите ми.
Тръгнахме с колата, сигурно пътувахме половин час. Накрая изкачихме доста стъпала.-Е, любима честит рожден ден! -каза той докато ми махаше пре връзката от очите, а пред мен се разкри уникална гледка, бяхме на един покрив, на някаква сграда беше украсено уникално с лампички, маса за четирима.
- Х-хора аз не знам, какво да кажа благодаря ви за всичко! -казах и ги прегърнах.
-Време за подаръците. -привикнале се Джес.
Тя ми подаде една кутийка, а в нея имаше гривна с инициалите D & E. След това ми подаде една по - голяма кутия, а в нея имаше наша снимка.
-Това е от мен! -каза тя.
-Джес, благодаря ти за всичко сестричке. -казах с насълзени очи и я прегърнах.-А това от мен. -каза Хари и ме подаде една чанта.
Вътре имаше една наша снимка на която бяхме адски пияни, доста хубав спомен, видях я и се засмях.-Господи, Хари това е уникален спомен. -засмях се и го прегърнах.
-Е, любов останах само аз. -каза Анди и се приближи.
Той извади някакво дистанционно и цъкна едно копче, чак сега разбрах че имаше проектор. Той ни покани да седнем. И започна.. Беше кратък филм, но уникален със всички наши спомени... По хубав рожден ден никога не съм имала..
YOU ARE READING
I Hate you ,I love you..
Romance-Обичам те повече от живота си -каза той. Аз също го обичах, дори повече от себе си...