21

51 3 1
                                    

Г. Л. Ефи
-Любов, хайде ставай 10: 00 е, трябва да се оправяш. -щом чух този сладък глас, станах.
-Добро утро. -казах му.
-Добро да е, слънце иди даа си вземеш душ и след това ела да хапнем, направих ти закуска. -изтананика той бързо.
-ОБИЧАМ ТЕЕЕЕ!-почти извиках, докато влизах в банята, пуснах си топлата вода и хубаво се на парих след това излязох и идиота влезе без да почука.
-Анди, скъпи затвори си устата ще ти влезе  някоя муха. -казах и се засмях. Той се приближи до мен и започна да ме целува, продължи като оставяше мокри петна по кожата ми, изведнъж засмука мястото зад ухото ми,  а аз изохках.

-Моя! И ако продължаваш да охкаш, скоро няма да закусиш! -каза задъхано.
-Мой! А ти ако продължаваш така наистина няма да закуся така, че изчезвай. -казах му а той се убили като идиот и излезе,  аз се облякох тъмно сини джинси, бяла блуза с къс ръкав и една карирана риза и слязох долу, отидох да си налея чаша вода, а господинчото ме щипна по дупето и аз изпищях.

-Абе еййй,  стига хайде да закусваме, а и без това имаме доста  работа.
-Добре, спирам се. -каза и се засмя.

Денят общо взето  мина в търсене  на Джес и психопат Хари, но  нищо....  Стана късно и решихме да си лягаме и на следващия ден ще ходим в полицията, странното е, че Зейн и Луи също изчезнаха...

I Hate you ,I love you..Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon