19

60 3 0
                                    

Събудих се болнично легло, видях Анди, който спеше до мен, последното нещо което помня как скочих пред него, за да поема изстрела на онова копеле, само като си помисля, че ще нарани Джес, ми идва да го убия.

-Хей, слънце събуди ли се? -сладко секси, дрезгавият му глас.
-Да, любов.
-Боли ли те нещо?. -попита загрижено.
-Не спокойно, добре съм, ти как си? -видях синявиците по лицето му и леко потръпнах.
-Спокойно, мила добре съм, Еф наистина не трябваше да го правиш, щеше да се свърши веднъж за винаги и да те остави намира, както и Джес... -каза, със заформи ли се сълзи в очите.
-Анди, обичам те и не бих допусната никой и нищо да ни раздели!
-И аз те обичам!-каза и ме целуна по челото.
-Скъпа, отивам да извикам доктора,  и да се прибираме.
Оххх, майка ми ся какво дуднене ще имаа....
След половин час вече бяхме вкъщи и гледахме филм,  раазминала съм се,  куршумат не е бил много надълбоко. Неусетно съм заспала и сънувах, как с Анди сме заедно и се любуваме на една гледка от някаква скала, но в същия момент се чу изстрел и Анди падна викайки от скалата, че ме обича.
-Нееее!  -извиках и се събудих, цялата в пот.
-Хей, слънце какво има, кошмар ли сънува? -попита ме.
-Моля те никога, ама никога недей ме изоставяй!!
-Няма, скъпа спокойно. -каза ми.
-Виж утре трябва да намерим Джес кой знае, тоя болен мозък къде я е отвел.
-Да спокойно ще я потърсим, хайде да се качваме горе и да по спим, че и без това филма свърши.
-Добре, качихме се в стаята ми, аз се преоблякох в банята и излязох в същия момент Анди си махаше тениската..
-Скъпа, затвори си устата, ще влезе някоя муха. -пошегува се.
- Хаха, много забавно,айде да спим.
-Лека нощ,  слънце!
-Лека, любов!

И така заспах сгушена в него, на сигурно място в прегръдките му!

I Hate you ,I love you..Where stories live. Discover now