Бях с Джес в хола, момчета имаха някакъв ангажимент, утре ми беше рождения ден и пред чувствах, че бяха замисляли нещо понеже Джес беше обсебена от Хари и постоянно беше с него навсякъде. Времето беше хубаво, аз бях с едни дънки и къс ръкав, а Джес с клин и една една черна блуза. Седяхме и гледахме "Dance world", замислих се как бях спряла да танцувам откакто баща ми почина, а меко казано владеех езика на стъпките. Спомних си, че танцувах много през всяко свободно време. Просто спрях телевизора, защото щях да ревна.
-Хей защо го спря? -попита ме Джес.
-А-аз спомних си как танцувах и как само това ме караше да се отпусна от всичко, но.. Да знаеш нататък. Тя ме погледна и се усмихна и пусна музика от телефона си. След това ме хвана за ръката и ме издърпа да хола ни беше голям. Тя започна да прави едни стъпки след това я последвах, след това аз започнах, господи бях забравила това чувство. И така близо час си танцувах ме. Момчетата си дойдоха. Поговорихме си и Хари и Джес тръгнаха.-Какво правихте? -попита ме Анди.
-Танцувахме. -казах му и леко се усмихнах.
-Това е супер Еф. -знаеше каква съм, знаеше че танцуването ми беше страст.
А и него що годе си го биваше.
Той стана и пусна едно танго. "Valentine dance". Придърпа ме към него и започнахме да се движим заедно. Той ме завъртя и ме обърна отново с лице към него, аз се хванах с единия крак от лявата му страна и другия леко го вдигнах на горе, той ме погледна и се усмихна.Вече бяхме доста уморени и решихме да си лягаме, е утре ще видя лудите им глави какво са на мислили..
YOU ARE READING
I Hate you ,I love you..
Romance-Обичам те повече от живота си -каза той. Аз също го обичах, дори повече от себе си...