34

32 1 0
                                    

Гледахме филм и Хари и Джес дойдоха,  те също не можеха да повярват, че е жив разказа им всичко.

-Имам план -каза Хари. Ние го погледнахме учудено.
-След като цялата фамилия Малик искат,  да им дам стоката, ще го направя,  а Зейн няма как да получи Джес, защото тя е моя! -каза той.
-Та ще се срещна с тях в един склад и ще им да шибаната стока.

-Хари аз ще дойда с теб. -каза Анди.
-Не,  ти си наваксай с Ел ще отида с Мат.
-Добре. -отговори му Анди.

*Вечерта*

Хари звънна на Зейн и в момента пътува към склада.  Много сме притеснени,  дано всичко мине.

Г. Л.  Хари.

Склада не беше много далеч, около половин час път от Лондон.
Стигнах и отворих вратата. Там бяха Зейн и баща му Люк.

-Хари, не вярвах че ще дойдеш. -каза Люк.
- Е,  тук съм.
-Е къде е Джес? -попита Зейн.
-Няма я няма и да ти я дам. -казах му и в същия момент Мат дойде със стоката.
Зейн извади пистолет насочен към мен, аз извадих моя насочен към баща му.
-Зейн,  не прави тази грешка! -казах му, той не ме послуша и стреля, но пропусна, аз също стрелях, но не пропуснах.
- Татко. -извика Зейн.
-Сине,  остави го ти ще се справиш с бизнеса, продължи напред. -каза Люк и затвори очи.
- Ти, Ти го уби. -каза той и насочи оръжието си към мен.
-ДА, АЗ ГО УБИХ НЕ МИ ПРЕЧИ И ТЕБ ДА УБИЯ ЗЕЙН!-извиках му и насочих оръжието си към него.
В този момент зад мен се чу натискане на спусък и видях, че Мат застреля Зейн.

-Мат,  благодаря ти хайде да тръгваме. -казах му и тръгнахме.

Г. Н. Ел
Минаха 2 часа и Хари и  Мат влязоха.  Бяха живи това беше важното. Но какво ли е станало там?

I Hate you ,I love you..Where stories live. Discover now