7

94 4 0
                                    

Беше станало късно и реших да си легна, сънувах че съм в лудница
беше толкова реално ,викай но никой не ме чуваше, исках да стана да направя нещо но не можех ,отворих си очите но не можех да помръдна, усещах чуждо присъствие в стаята , някой ме докосна и в същия момент се събудих,осъзнах че съм била в сънна парализа.. по дяволите беше ужасно. Станах , погледнах часовника беше 6 часа сутринта,измих си лицето и зъбите и се облякох, слязох до кухнята и видях че мама е станала.
- Хей,защо си станала толкова рано?-попита ме.
- Сънна парализа.
- Но не ти се е случвало от много време, е какво стана?
- Ами някой ме докосна и се събудих изцяло,а преди това сънувах,че съм в лудница..
-Оу, миличка..- тя ме прегърна.
Вече беше станало 7:30 и трябваше да тръгвам за училище. По пътя се срещнах с Джес.
- Хей, Джес !
- Хей и на теб ,как си?
- Не много добре ти?
- Защоо и добре!
- Защото изпаднах в сънна парализа..
- Оу.. ужасно.-вече бяхме стигнали до училището,първи час литература супер ще мога да пия кафе! Отивахме до кафе машината и там видяхме Мат и Луи!
-Здравейте !- поздравихме ги
- Здрасти и на вас!-казаха в един глас , погледнах Мат и лигите ми почнаха да текат беше с кожено яке,и черни дънки ...умирам
- Еф?-каза той, по дяволите само баща ми ме наричаше така..
- Мат ,моля те не ми казвай така повече!-казах му и опитах да не се разрева ..
- Добре ..-каза спокойно.
- Е, ние ще ходим в кафенето вие?-Луи каза и погледна към Джес.
- Ние ще пием кафе тук-казах и погледнах към Мат и той кимна.
- До после!-Луи каза.
Седнахме на една маса.
- Ел може ли да те попитам защо не искаш да те наричам "Ефи"??
-Амм ..баща ми ме наричаше така и от както той почина ,никой не ме е наричал така , а ти как се сети?
- Не знам, Ел ми изглежда скучно и така- каза и се засмяхме.
- Добре щом ти харесва ме наричай така!
- Сериозно?
- А да защо не.. усмихнахме се един на друг... Часовете минаха много бавно , прибрах се и реших да си почина.




Здравейте, съжалявам че не качвах дълго време нова глава ,но ето я, а и да мисля да я спирам , защото не става и не знам..

I Hate you ,I love you..Where stories live. Discover now