14

59 3 0
                                    

Тичах , колкото се може по бързо,стигнах до един магазин взех си цигари взех си и бърбън седнах на една от пейките и започнах да се наливам, повярвайте ми не бях пила така повече от година, обърнах се и видях Анди да идва насам,спомних си всичко ,как той беше целият ми свят,как ме караше да се усмихвам по най глупавия начин дори , когато ми пишеше..
 

- Еф.. какво е станало , Еф защо изглеждаш така и отново се наливаш..? - попита ме ,а аз се усмихнах горчиво.
- Оценявам ,това че дойде и ми разказа всичко,оценявам го защото може би ти си бил най - искреният човек с мен, колкото и да ме болеше когато разбрах ,че онзи си я изчукал.. След като си тръгна отидох до Зейн да му искам обяснение,но вместо това получих потресаваща гледка... Анди ,та той се чукаше с Анна ... - казах и сълзите ми затекоха отново.
 
- Милата ми, стига недей знаеш ли колко ми костваше да те открия отново и да ти разкажа всичко Еф .. Знам че съм изрод за това , което направих ,че те зарязах и се изчуках с оня кучка, мразех се все още се мразя Еф,  мразя се за това че те оставих ... - той също започна да плаче а аз му подадох бърбън отпи голяма глътка .

- Заведи ме у нас , защото не мога да ходя- казах и се усмихнах леко и той кимна.
Качихме се в колата , докато пътувахме ,не си размених ме и приказка , а аз си мислех как всичко можеше да е перфектно.

- Еф , стигнахме - каза и слязохме от колата , той ме вдигна в булченски стил и ме пренесе до стаята ми след това ме целуна по челото и си замина ,а аз заспах..

Г.Л . Джесика.
Прибирах се от парка и почти бях стигнала до нас , докато някой не ми запуши устата и изпаднах в безсъние..



Hy ,bitchezzz!

I Hate you ,I love you..Where stories live. Discover now