36

33 1 0
                                    

Алармата ми звънна беше понеделник, аз съм от малкото хора, които се радват че е понеделник поради простата причина, че нямам лекции. Уча психология, съжалявам че не казах по рано. Изключих я, но забелязах че Анди не е в леглото и реших да стана и да отида до кухнята. Той беше там и правеше кафе и закуска.

-Добро утро, скъпи. - казах му, бях само по неговата тениска.
-Добро да е принцесо моя.

Отидох и седнах на диванчето и той дойде с чаши кафе и цигари.
Аз отпих глътка и запалих цигара, той ме последва и направи същото.

-Е, днес какво ти се прави? -попита ме.
-Не знам.
-Мила, нали знаеш че трябва да отточним дата за свадбата и мястото?
-Да, любов знам ще я направим лятото?
-Толкова далеч?-попита ме.
-Ами знаеш, че обожавам лятото така че. -казах му и се усмихнах.
-Знам. -каза и ме целуна по челото.

За пръв път от толкова време насам се чувствах щастлива, обичана и спокойна. Той ми върна живота, любовта, доверието към хората, укроти всичките ми демони и аз не знам как, но го направи, нищо че той бе огън. Може да ме изгори, но поне знам че ще е той.

-Хей, замисли се. -каза той.

-Анди, знам че започнахме преди време не сигурно, и преживяхме какво ли не, но искам да ти кажа, че ти за мен си всичко и не си представям и един ден без теб.
-Скъпа, обичам те повече от живота си, бих направил всичко за теб, само да си щастлива. -каза ми той.
-Знаеш, че преди не бях щастлива, не можех да обичам, но се появяви ти и накара сърцето ми отново да трепне.
-Зная скъпа моя! -каза той и ме целуна. В тази целувка имаше много емоции, страст, любов, тъга, задълбочи я, когато не ни остана въздух и на двама ни се отделихме един от друг.

-Хайде да хапнем. -предложи той, а аз кимнах и се отправихме към кухнята.
Хапнахме аз се качих горе да се оправя тъй като щяхме да ходим на кино. Облякох една бяла блуза с дълъг ръкав и една раирана риза в червено и черно, и едни сини дънки с висока талия. Анди се бе облякъл, в бяла блуза и сини дънки спогледахме се и се за смяхме, защото бяхме почти еднакво облечени. Взехме си якетата и тръгнахме, към киното.

I Hate you ,I love you..Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon