Пътувахме вече около час и наближавахме мястото, как го мразя... Та какво се случи преди една година...
*ректоспекция*
-Еллл-викаше ме Зейн.
-Идвам дее. -отивахме на един купон у Стайлс той не ми беше много приятен, но го търпях заради Зейн,охх ми Анди какво ли ще си помисли . Вече бяхме там, а той и Зейн вече бяха пияни. Отидох навън, някой мина зад мен и ми запуши устата, събудих се в една чисто бяла стая, по едно време се чуваха стъпки тогава вратата се отвори и влезе Стайлс.
- Я, пиленцето се е събудило -каза с мазна усмивка.
-Знаеш ли Стайлс ти си най -долното същество което познавам-изплюх се в лицето му.
- Ха, ама ти си могла и да отговаряш. -каза злобно и ми заби един шамар.
-Слушай малката със твоят скъп приятел Анди имаме сметки за уреждане и реших да си ги уреда с теб. -каза и ме погледна мазно. И се приближаваше все повече и повече..
-Не не не.. Моля те не ме наранявай - изплаках...
-Спокойно само ще се позабавлява ме. Той започна да ме развързва и да маха дрехите ми целуваше ме, започна да маха и своите, а аз крещях и ревях, но никой и нищо не ми помогна в продължение на месец бях третирана като животно.. Изнасилвана, пребивана, до момента в който не го задържаха за година...
*Край на ректоспекцията*-Еф, стигнахме - сладък глас ме извади от мислите ми, кихнах и слязохме, не мога да повярвам че отново съм тук...
YOU ARE READING
I Hate you ,I love you..
Romance-Обичам те повече от живота си -каза той. Аз също го обичах, дори повече от себе си...