37

34 1 0
                                    

Върнахме се около 14: 00,и реших да вляза да се изкъпя, тъкмо се събличах и усетих две ръце да се увиват около талията ми.

-По -красива си така знаеш ли? -каза той. Аз се изчервих.
Леко ме бутна на леглото и почна да ме целува.
След около час, вече бяхме в банята. Той взе шампоана и започна да го втирва в косата ми, след това я изми.

30 минути висене в банята и най -накрая излязохме и се облякохме. Аз се заех да си суша косата.
-Дай на мен. -каза той и му подадох сешоара.
И започна да суши косата ми и леко я разресваше.
След като ме изсуши слезе долу, а аз се заех с останалата част. 

Той беше на диванчето в хола и пушеше, аз седнах до него и го загледах, красив е, добър, луд всякакъв е, а аз го обичах до полуда.  Обичам го когато е лош, обичам го когато е добър, обичам го когато си сменя настроенията през пет минути.  Но знам, че аз съм единствената, която може да опъне струните на нервите му до краен предел и да почна да танцувам на тях, защото аз съм единствената, която може да го успокои след това.

-Скъпа има ли нещо? -попита ме.
-Не, спокойно, искаш ли да звънна на Джес?
-Да, може да излезем на кафе.
Взех телефона си и ѝ звъннах.

-Хей Джес искаш ли да излезем на кафе?
-Да, може след 20 минути идваме при вас и направо ще излезем, ок?-каза тя.
-Да добре става. - казах ѝ и затворих.

-След около 20 минути ще са тук и ще отидем. -казах му.
-Добре, скъпа.
-Ъм, Анди знам ,че е малко рано да попитам, но искаш ли дете?
-Естествено мила, синът ми ще е по-добър от мен. -каза с усмивка.
-Ам син?  Скъпи объркал си се искаш да кажеш дъщеря ни.
-Добре, нека направим така, когато се роди тогава да разберем полът -попита ме.
- Да, става.

С Джес, Анди и  Хари вече бяхме в кафето с Джес си бяхме поръчали капучино, а Анди и Харолд дълго еспресо.

И така денят мина през останалото време след кафето се разходихме в парка и се прибрахме.

I Hate you ,I love you..Where stories live. Discover now