10

82 2 0
                                    

Мат:
Мамка му, мамка му как можах да го направя глупак съм... Чух на вратата да се звъни и отворих.

-Мат какво стана , видях как се карахте с цветето?- попита Зейн.
- Зейн ,направих една глупост по дяволите..-казах аз.
-КАКВА ГЛУПОСТ?- изкрещя той.
- Едно момиче ме целуна и тя ни видя..!
- Ти тъп ли си или да, казах ти че я искам , и ти си този който ще ми помогне да я имам , ясен ли съм!?!-казах с по - спокоен тон.
- Да!- казах и той излезе.
Трябва да оправя нещата иначе със сигурност ще ме убие.

Отидох до тях , позвъних на вратата ,никой не отвори сигурно е нямаше. Реших да отида до парка и я видях на една пейка седеше и пушеше.

- Ел,..виж трябва да ти обясня абсолютно всичко.- бях решен да ѝ го кажа .
- Какво по точно да ми обясниш?
- Виж , ще започна от самото начало, Зейн той те обича , познаваш го но не го помниш преди година , си се запознала с него и сте се влюбили , обаче са те отвлекли заради него и след като те е намерил , била си в болница не си се събудила , и той е решил да замине , ти почти нищо не си си спомняла освен майка ти , и те иска обратно и ме накара мен да съм ти гадже и искаше да види дали можеш да си с други освен него... Съжалявам, Ел..- тя ме гледаше и не можеше да повярва на думите ми.

- Сега , сега след всяка дума от теб , си спомних той той наистина беше моят Зейн, ох Боже мой , Мат благодаря ти наистина , виж ще поговоря с майка ми определено и както и с него , мислех че се влюбвам в теб ,но .. съжалявам .-каза тя .
- Ел, няма проблем аз си мислех същото ,но явно ..-казах и се засмяхме .
- Ще тръгвам - аз само кимнах.

Елизабет:
Господи след като Мат ми каза всичко аз аз си спомних как онзи Харолд ме отвлече от Зейн.  . Мамка му трябва да намеря Зейн .
Обиколих почти на всякъде и го видях на една пейка с бира и цигара в ръка и се затичах.
- Зейн, Зейн- извиках , той се обърна.
- Цвете какво има да не би ,онзи да ти е направил нещо?-каза.
- Не , каза ми всичко и недей да правиш глупости , виж спомних си след ,като той ми каза.-той остана малко замислен , след това ме прегърна.
- ЦВЕТЕ, много ми липсваше през тази година , мамка му съжалявам за всичко , за всичко което трябваше да преживееш заради мен, Господи, сигурно ме и мразиш...- каза и във очите му се заформиха сълзи , а аз не издържах и го целунах , тази целувка беше толкова желана ... Любовта ми ... Намерих я отново!






Хей , задара! 😂😘

I Hate you ,I love you..Where stories live. Discover now