Събудих се , оправих се набързо и видях , че е 7:30 оф успах се , суперр. Набързо се обух и тръгнах към училище, седнах и видях ,че Джес е няма къде е това момиче за бога и в същия момент видях как влизат тя , Мат и Луи .
- Хей как си?- попита ме
- Ам , добре .- г-на влезе и настана тишина, след скучния час по математика отидохме за кафе , аз и Джес.
- Е как вървят нещата а Луи?
- За сега перфектно.-отговори тя .
- А при теб с Мат чух че сте ходили на кафе вчера.
- Ами да , приятели сме и така .
- Хубаво, хайде да отиваме към салона ,че имаме физическо.- каза тя просто, а аз кимнах. След физическото , разбрахме че няма да имаме часове повече , защотод директора така наредил.
- Е какво ще правим сега?- попитах.
- Ако искате хайде у нас да гледаме филм- предложи Мат.
- Аз съм за, вие?
- Ъм ние ще ходим на кафе - казаха Луи и Джес .
- Ами добре , ти ще дойдеш ли- попита ме Мат?
- Ами да .
Тръгнахме към тях след 15 минути бяхме пред тях влязох в къщата и ме обляха спомени от партито , седнах на дивана и зачаках Мат.
- Искаш ли нещо за пиене , хапване?- попита ме любезно.
- Да вода и ако имаш пуканки ще е добре - казах и се засмях той също , отиде до кухнята и след 5 минути след това се върна с вода и пуканките.
- Кой филм ще гледаме?- попитах
- Не знам ти кой искаш?
- Хайде да гледаме "Заклинанието".
- Добре не съм го гледал.
Той пусна филма и почнахме да гледаме , след няколко минути усетих че една пуканка връхлетя върху мен , а аз също го уцелих и да започнахме бой с пуканки , почнахме да се боричкаме, и той се беше узовал върху мен, аз просто не издържах и го целунах , а той ми отвърна, облиза долната ми устна в знак да вкара езика си в устната ми кухина ,а аз му го дадох , езиците ни танцуваха заедно, след това се отделихме , защото не ни достигаше въздух.
- Мат извинявай аз..
- Не няма нищо , даже ми хареса.
- Да добре аз ще тръгвам.-казах набързо.
- Добре, до утре -каза
Аз тръгнах към на.( Гледна точка на Мат)
- Брат казах ти че ще успея до седмица е моя!
- Да добре нека те видим ..
Малик затвори телефона след това негово изречение, по дяволите мисля че се влюбвам в нея , а не трябва, тя не знае нищо за мен , не трябва и да разбира.Здравейте това е новата глава ! :)
YOU ARE READING
I Hate you ,I love you..
Romance-Обичам те повече от живота си -каза той. Аз също го обичах, дори повече от себе си...