Дните минахаваха много бързо. Излизежавах се дълго все пак беше събота. Анди беше до Хари и Джес, защото тръбата на мивката се е спукала и Хари не може да се оправи сам. Да знам звучи малко смешно, но както и да е. Та реших да стана и си оправих леглото. Минах през банята да направя сутрешните си процедури. Стоях около 10 минути пред гардероба и реших да обуя черен клин, една блуза с паднало рамо с дълъг ръкав и кожено яке, щях да отида до близкия магазин, за да си взема цигари. Обух се и тръгнах, взех си цигари и кафе. Прибрах се, а Анди седеше на диванчето.
-Хей, скъпи. -казах му.
-Здравей, мила. -прегърна ме и ме целуна. Седяхме и решихме да си пуснем филм. След като филма свърши решихме да хапнем. Обаче ми стана лошо и отидох до тоалетна и повърнах. Какво по дяволите ми става, хм всъщност като се замисля, постоянно ми е отпаднало и ям като прасе. Хм да определено трябва да си купя.-Еф, какво има? -дойде Анди и ме попита.
-Нищо, просто ме заболя корема и дойдох да си взема хапче. -казах му, знаех че не трябва да го лъжа, но все пак не се знае още, че да му казвам.Вечерта решихме да отидем до един клуб бях с сини дънки, и една черна блуза.
-Скъпа, с тези дънки не отиваш никъде! -каза той и не отлепи очи от тях.
-Но защо? -попитах го.
-Защото подчертават това ( и ме щипна по дупето) , а на мен това не ми харесва да те заглеждат. -каза той.
-Анди, първо на първо задникът ми не е перфектен, а и е само твой. -казах му и тръгнах пред него, чух го как каза нещо под носа си, и се усмихнах.
Влязохме в клуба и седнахме на едно сепаре. Поръчах си първоначално кола, след това една, две, три менти и вече бях на дансинга, танцуваха не на кого да е а на Анди. Той плъзна ръце по талията ми и се движеше в такт с мен.На сутринта
Събудих се с ужасно главоболие, взех си хапче, но след това го повърнах. Анди още спеше и реших да мина през аптеката веднага. Отидох взех теста. След десет минути се прибрах и го направих.
Теста беше....
YOU ARE READING
I Hate you ,I love you..
Romance-Обичам те повече от живота си -каза той. Аз също го обичах, дори повече от себе си...