27

39 1 0
                                    

Станах, към 9:00 а Анди още спеше и реших да отида да ни взема по едно кафе,  нещо за закуска и цигари,  магазина беше близо,  взех две кафета, малки кроасани и цигари.

Стигнах и оставих нещата в кухнята взех едното кафе и един поднос, сложих 5 кроасанчета и се качих към стаята ми.

-Андии, хайде ставай. -казах му и го целунах по бузата.
-Скъпаа, колко е часа?
- 9: 30,погледни тук-казах и му надигнах подноса.
-Мила, нямаше нужда. -каза той.
-Хайде хапвай аз отивам долу. -той кимна.

Слязох долу и си взех кафето, и запалих една цигара. След малко се чу, че някой звъни на вратата, отворих я и беше Джес.

-Хей, Джес.
-Здравей,  Ел.
-Хайде влизай. -поканих я.
-Ох,  Джес добре че си носиш кафе, защото нямаме. -казах и се засмях.
-Споко. -каза и запали също една цигара.

Анди слезе по стълбите и дойде при нас.

-Хей, Джес къде е Хари.? -попита я той.
-Той замина на работа във фирмата си.
-Ох, да вярно че имаше фирма. -каза и той.

Мина час и Джес си замина, говорихме си, за това как ще прекараме и къде Коледа и Нова Година,  може би ще ходим в ресторант или нз,  така остават още 2 седмици,  а аз абсолютно нищо не съм купила за подарък...  Решихме с Анди да излезем в парка, а там ни чакаше доста неприятна изненада...  Зейн и Анна също бяха там.

Тъкмо да се разминем, когато Зейн каза....

I Hate you ,I love you..Where stories live. Discover now