THE END

67 2 0
                                    

-Аандиии карай по - бързо по дяволите- виковете ми не счпираха, господи раждах.

-Още малко скъпа. -каза той с треперещ глас.
Беше ме адски страх.  Влязохме в болницата донесоха носилка и ме сложиха. Анди тръгна след мен.
-Господине стойте тук. -каза му един доктор.
-Мамка му жена ми ражда, а вие искате да седя тук. -Старият Анди се завърна.

-Господине ще ви повикаме, когато я приготвим. -каза му доктора.

-Мамка му, добре.

Гл на Анди:
По дяволите ще ставам баща, господи, сърцето ми се сви когато я чух да крещи.  В същия момент дойдоха Хари, Джес и майка и.

-Къде е дъщеря ми?
-Приготвят е.
-Ще ставам баба, о господи. -тя плачеше от щастие, както и аз.
Майката на Еф ме прегърна.

Доктора така и не ме пусна да вляза, минаха 2 часа, а още нищо.

В този момент доктора излезе и всички се изправихме.

-Честито господине имате си здраво момченце.
Станах баща, аз съм баща..

Отидох в стаята, в която бяха настанили Елизабет, тя все още спеше. 

-Скъпа имаме си момченце, любов моя.. -казах и заплаках от щастие целунах я по челото.

-А-Анди.. Какво?  Момче? -каза тя.
-Да, любима.

-Дилън, ще се казва Дилън. -каза тя със сълзи на очите.
Името беше на баща и.

-Добре скъпа нека е Дилън. -прегърнах я леко.

Гл.  на Елизабет.
Имахме си момченце, беше при мен, копие на баща си, същият Анди, беше толкова сладък.

2 години по-късно

-Мамо, тате хайде ставайте дее- усетих как малкото ми съкровище ае намести между мен и Анди.

-Ставаме миличък, но първо.. -каза баща му и започна да го гъделичка, а той се смееш и огласява ше цяла къща.

Нямаше какво повече да искам, любящ съпруг, и едно малко съществуво, което ме караше да се чувствам истински щастлива. Обичах ги толкова много, бяха целят ми свят.  Минахме през много трудности с Анди, но ето че пак сме заедно, щастливи и с Дилън, който ни правеше още по - щастливи!  Всичко беше така нереално.. Като мираж..Имах семейство, което ме обича безрезервно, какво повече мога да искам.

-Обичам ви! -казах им

-Ние теб повече мамоо, нали така тати!

I Hate you ,I love you..Where stories live. Discover now