3

153 6 2
                                    

Вече беше 18:00 , а партито започваше в 19:00 е питате се какво правихме с Джесика избирахме си дрехи , тя ще бъде облечена в червена рокля стигаща бедрата ѝ , а аз в черна също стигаща бедрата ми.
- Джес аз ще влизам да се къпя-казах ѝ, в отговор получих окей и влязох в банята. След около 30 минути излязох.
- Да не би да се даваше ?- попита и се засмя..
- Не, просто обожавам топлите душове - също се засмях  - Е хайде обличай се и да тръгваме ,че стана 18:30.
- Добре- бързо се облякох и обух черни токчета , не бяха много високи , тя беше с червени , които си бяха доста високи .
- Готова ли си?- аз кимнах и излязохме ,оставих бележка на майка ми в случай че се прибере , за да знае къде съм. Партито беше в новия ни съученик Мат , къщата не беше много наблизо и за това си взехме такси , след около 15 минути бяхме пред тях , чуваше се музиката , влязохме вътре , и той не видя дойде при нас .
- Благодаря ,че дойдохте - каза мило , все още нямаше почти никой .- Няма защо- казахме и двете в един глас, след това отидохме да си вземем нещо за пиене и в същия момент влезе , курвата на училището , Мелиса Лорън , мразех я от дъното на червата си , както и Джес , отидох на тераса и запалих цигара , а Джесика си говореше с едно момче , след малко Мат дойде при мен.
- Може ли една цигара? -попита ме , а аз му кимнах и му подадох една , той я запали .
- Е Елизабет , как започна да пушиш- мразех тази тема.
- Не те засяга !- сопнах му се и се усмихнах фалшиво , след това захвърлих цигарата и влязох вътре , естествено почнах да се наливам с водка , и да отново се напих.
- Искаш ли да танцуваме- попита ме познат глас , и кимнах ,започнах да се движа леко по ритъма , който чувах в един момент ,осъзнах какво правя и се отръпнах , но Мат ме хвана и ме придърпа към себе си.
- Какво за бога правиш?- попитах го.
- Взимам това което е мое , скъпа.- явно съм предмет .
- Не съм предмет ясно- развиках му се , а той се усмихна идиотски . Реших да потърся Джес но я нямаше по дяволите къде може да е , качих се по стълбите , и някакв ме бутна до стената .
- Секси , да се позабавляваме ?
- Пусни ме бе!!- викнах му докато не видях как падна на земята , беше Мат той го удари .
- ПОВЕЧЕ НЯМА ДА Я ДОКОСВАШ , ЯСЕН ЛИ СЪМ МАЛИК? - момчето се изправи леко и тръгна на някъде.
- Добре ли си ? - попита Мат .
- Да, благодаря търсех Джесика , но не я намирам искам да си ходя ,защото съм пияна- казах , а той само кимна и тръгнахме към изхода на къщата, заведе ме до нас , и щом легнах веднага заспах, но преди това усетих устните му на челото ми...

Здравейте ето я и новата глава надявам се да ви хареса!!

I Hate you ,I love you..Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora