40

33 0 0
                                    


Събудих се по -някое време и видях, че Еф е няма.  Станах и тръгнах да я потърся. Господи тя лежеше на пода беше паднала по стълбите, взех я бързо на ръце и веднага тръгнахме към болницата.

Влязох вътре с нея.
-НЯКОЙ ДА ПОМОГНЕ, МОЛЯ ВИ!  -извиках, донесоха носилка.
-Какво е станало господине? -попита ме доктора.
-Не знам, мисля че е паднала по стълбите. Докторе тя е бременна. -казах вече със сълзи на очите.
-Спокойно момчето ми, ще направим всичко възможно, за да я спасим,както и детето.
Те влязоха в отделението, а аз се молех, само да е добре и детенцето ни също. Плачех мамка му, а аз не се разплаквах лесно. Реших да звънна на майка ѝ, както и на Хари и Джес. Те дойдоха тримата.

-Анди къде е дъщеря ми, какво се е случило с нея?-попита ме майка ѝ
-Намерих я до стълбището, явно е паднала, но трябва да знаете още нещо. -казах ѝ.

-Какво?
-Ами тя е бременна. -казах го набързо и те ахнаха.
-Ще ставам баба?
-Да, ще ставате баба. -отговорих ѝ, а тя се усмихна, през сълзи.

Минаха около 2 часа, откакто тя беше вътре. Никой не казваше нищо. В същия момент доктора излезе.

-Докторе, как е тя, какво ѝ е? -попитах.

-Вижте, успяхме да спрем кръвоизлива, детето е добре има борбен дух, всичко ще се оправи, но няколко дни ще остане тук за наблюдение!
Щом доктора каза това всички си отдъхнахме.

-Ще може ли да я видя? -попитах го.
-Да, ела с мен, но един по един.

Влязох вътре, господи беше толкова красива, дори и с всичките кабели по нея! Отидох до нея и седнах на стола.

-Любов моя, само се събуди и ще видиш каква сватба ще вдигнем, детето ни е добре, малкото ни момченце, ще расте в обич и няма да допусна, на никого да ви нарани скъпа. -казах аз.
-Искаш да е момче? - вдигнах глава и видях, че се е събудила.
-Миличка,  о господи как си?
-Малко ме боли. -каза ми тя, а мен ме заболя отвътре. Болеше ме да я гледам така.
-Скъпа не се натоварвай, ще викна лекаря.

(5 дни след инцидента)

Така вече бях много по-добре, коремчето ми започна да расте доста бързо, разбрах ме кой ме е бутнал, Анна  Стайлс сестрата на Хари, той не можеше да повярва решихме да не повдигаме обвинение, само заради Хари. Тя дойде започна да се извинява и каза, че заминава. За което малко или много съм щастлива. Анди е много грижовен, бих казала дори, че малко ме плаши.  Сватбата ни ще е след година, за да мога да направя 20. Да знам майка и омъжена на 20 малко странно, но все пак съм щастлива!

I Hate you ,I love you..Where stories live. Discover now