Г. Л. Хари
Два дена седим в тази къща, забавлявам се с малката ми принцеска, да си кажа бива я.-Стайлс, какво по дяволите правиш с Джесика. -влетя Зейн набързо.
-Стига, успокой се не е станало кок знае какво. -казах с малка усмивка.
-Стайлс едвам те измъкнах от пандиза искаш пак да влезеш ли?-Не, за Бога, просто искам онази мишка Анди мъртъв, както той се подигра с мен така и аз ще направя с него!
-Виж, освободи Джесика, ще и дадем нещо, няма да помни нищо тя не в виновна.
- Охоо, май някой е влюбен. -засмях се иронично.-Стайлс за разлика от теб, мога да чувствам и обичам. -изкрещя, и си тръгна аз отпих от уискито и запалих цигара.
Г. Л. Джес
От седмица ме няма, нашите са се побъркали сигурно, не съм ходила и на дск, Харолд вече не се държи така с мен нито ме бие, нито изнасилва, ох надявам се да ме пусне, ох ами Ел мамка му ми ако е мъртва не не, тя е силна винаги е била, вярвам в нея, боже започнах и сама да си говоря... Легнах и просто заспах мислейки си, че всичко това е един кошмар.Г. Л. Хари
Влязох в стаята, в която беше Джес, тя спеше съвсем спокойно, за Бога какво правя та тя е невинна, аз и съсипах живота... Стига Стайлс ти си безчувствен, не можеш да изпитваш нищо, казах си и като си помисля, че за всичко е виновен баща ми, умирам..... Но в крайна сметка наистина Джес не е виновна за нищо отидох до нея, беше красива, макар и с разкъсани дрехи и синини по тялото си от мен. Бързо излязох, от стаята и започнах да руша всичко.-АЗ СЪМ ЖИВОТНО И ТИ МЕ НАПРАВИ ТАКЪВ!!!! -изкрещя с всичка сила, след това няколко сълзи се спуснаха... Мамка му никога не съм плакал и няма и да плача!!!!
YOU ARE READING
I Hate you ,I love you..
Romance-Обичам те повече от живота си -каза той. Аз също го обичах, дори повече от себе си...