• Flashback2 •

1.7K 161 51
                                    

Son 26 dakikadır kafasını geriye yaslamış, boşluğu dinliyordu gözleri kapalı bir şekilde.

Ne yapacağını, hayır, ne yapması gerektiğini kestiremiyordu.

Kızgındı ve içinde hiç söndüremediği bir öfke ateşi yanıyordu son bir haftadır.

"Nişanlanmış.."

Buraya geldiğinde farklı hayallerle tek başına kiraladığı bu evde, tek başına bu cümleyi kurup duruyordu durmadan.

"Beni unutmuş ve nişanlanmış.."

İntikam planları dönüyordu kafasında.

Oysa bir hafta önce, buluşmak için o mesajı attığında, kalbindeki kırgınlığın tek bir özürle tamir olacağına ve tek bir sarılmayla da her şeye kaldıkları yerden devam edebileceklerine emindi.

Ama düşündüğü gibi olmamıştı.

Mila bırak sarılmayı, kendisi bile gelmemişti onu görmeye. Onun yerine nişanlısını göndermiş ve içindekileri o kadına söylettirmişti.

Sarah hiç böylesine büyük bir yara almamıştı daha önce, öyle düşünüyordu. Sanki vücudunun her yeri acıdan uyuşuyor ve 'Mila' adı hafızasından geçer geçmez birlikte oldukları bütün anılar zihnini ele geçiriyordu.

Yavaşça kalktı oturduğu sandalyeden. Düşünmek artık ağır geliyordu.

16. kattaki dairenin en büyük penceresine yaklaşıp şehrin ışıklarına baktı o kadar yukarıdan.

Yılbaşı nedeniyle bütün şehir parıl parıl parlıyor, Sarah ise kendi karanlığında boğuluyormuş gibi hissediyordu.

Eli sanki Mila'ya ulaşabilecekmiş gibi pencereye kondu ve gözlerini kapatıp "İnanamıyorum gerçekten..." diye fısıldadı. "Hâlâ senden vazgeçemiyor oluşuma inanamıyorum."

Gözlerini geri açtığında bir şeyden emin olmuştu artık. Gözleri intikam düşüncesinin getirdiği parıltıyla gecenin ışıklarına meydan okurken, pencerenin yansımasından  az önce yazdığı küçük kağıda kaydı bakışları:

Yıllar sonra Mila, yine beraber olacağız.
Lakin eski hislerimizden eser yok artık.
Senden nefret ediyorum.
Ve beni bırakıp gittiğin için seni affetmiyorum.
Her şey şimdi başlıyor işte, Mila.
İntikamım şimdi başlıyor.

Hepi cırismıs millettt! 🎄
Şöyle bir ara bölüm yazıp atayım dedim umarım beğenmişsinizdir.
Bana attığınız bütün iyi yıl mesajları için çok teşekkür ederim, ben de sizin yeni yılınızı kutluyorum 🌟
Umarım bu zamana kadar ki en iyi yılınız olur 2018.
Sizleri çok seviyor ve kocaman kocaman öpüyorum.
Kendinize çoook iyi bakın, ho ho ho 🎅

-MëL

YetimhaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin