Bölüm6 - Hakkımda Bilmediğiniz Çok Fazla Şey Var

2.8K 209 56
                                    

"Evelyn, ne yaptığını sanıyorsun sen?"

Evelyn arabasından çıkıp bana doğru yaklaşırken "Çok üzgünüm Bayan Mila," deyip duruyordu. "Arabalar arasında bayağı mesafe vardı, nasıl çarpıştığımızı anlamadım."

Sinirlenmemek için derin bir nefes aldım ve elimi belime yaslayıp diğer elimle de ağrıyan şakağımı ovuşturdum.

O sırada yanıma gelen Elly kolumu tutup beni kendine çevirdi ve "Neler oluyor Mila?" diye sordu garip bir ses tonuyla. "Siz tanışıyor musunuz?"

Kafa sallayıp "Evet," dedim. "Evelyn, Chloe'yle çalışan çaylaklardan biri."

Elly kolumdaki elini indirdi ve benim elimle birleştirdi bir anda. Beni arkasına doğru çekip avuç içimi hafif bir baskıyla sıktığında, bunu kıskanıyor olabileceği yönünde yorumlamıştım.

Sevgilimin yüzüne şapşalca bakıyor olsam da Elly gözlerini bir an olsun Evelyn'ın üzerinden çekmiyordu.

"Nasılsınız, Bayan Eliesha?"

Evelyn'ın sorusuyla ağzım açık kalırken "Ne oluyor?" diye sordum. "Siz de mi tanışıyorsunuz?"

Ne Evelyn ne de Elly bana cevap verme gereği duymamıştı. Sadece birbirlerine bakıyorlardı ve bunun yanında Elly'nin avucumdaki eli git gide sıkılaşıyordu.

Elly sonunda yutkunup bana döndü ve yüzünde titreyen bir gülümsemeyle "E-evet bebeğim," diye kekeledi. "Öğrencilerimden birinin velisi."

Kaşlarımı şaşkınlıkla kaldırıp Evelyn'a döndüm ve "Sen evli misin Evelyn?" diye sordum.

Gözlerini kısıp Elly'nin üzerinden çekti ve bakışlarını bana döndürürken "Hayır," dedi kesin bir sesle. "Yeğenim burada." Sonra tekrar bakışlarını benden çekip Elly'e kenetledi ve "Öyle değil mi, Bayan Eliesha?" diye sordu imalı bir ses tonuyla.

Sanırım Elly'le auraları uyuşmamıştı çünkü Elly konuşmaya başladıklarından beri dişlerini sıkıp duruyordu sürekli.

"Öyle, Bayan Sa-"

"Evelyn!" diye bağırarak Elly'nin sözünü kesti Evelyn. "Samantha ismini kullanmıyorum. Lütfen bana Evelyn deyin."

Arka arkaya şoklar geçiriyordum. Elimi ağzıma kapatıp kıkırdadım ve "Senin ismin Samantha mı?" diye sordum Evelyn'a. "Bunu bilmiyordum."

Evelyn gayet sakin bir şekilde "Hakkımda bilmediğiniz çok fazla şey var, Bayan Mila," dediğinde gülmeyi kestim ve yine bana laf soktuğu için yalandan öksürdüm.

Konuyu değiştirmek amacıyla "Yeğenini görmeye geldin sanırım?" deyince Elly yine gerilmişti.

Onun aksine Evelyn sakince yüzüme bakmaya devam edip "Evet, onun için gelmiştim ama az önce ablam aradı ve Lily'nin bugün okula gitmediğini söyledi," dedi. "Zaten onunla konuşurken fark etmeden çarptım size."

Ben anladım der gibi başımı sallayınca iç çekip "Her neyse," diye kapattı konuyu bir anda. "Arabanın masrafı neyse karşılayacağım."

Ellerimi iki yana sallayıp "Yok yok! Önemli bir şey olmamış zaten, küçük bir ezilme sadece," desem de Evelyn her zamanki gibi dediklerimi takmamış ve "Faturanızı bana gönderirsiniz," demişti umursamazca. "Şimdi gitmeliyim. Sizinle görüşmek güzeldi, Bayan Eliesha."

Eliesha cevap vermeyince hemen atılıp "Bekle," dedim Evelyn'a. "Şirkete gitmeden önce, bu ayki dergi için gerekli ekipmanları almam gerek. Arabanın arkası açılmayacak büyük ihtimalle, senin arabana koyalım o yüzden."

YetimhaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin