1/,,Být hubený"

972 73 4
                                    

Opět se smáli tomu, jak vypadala.
Opět jí nedali ani chvilku pokoj.

Dívka seděla v lavici a nešťastně zírala do zdi. Nedokázala poslouchat urážky na její osobu, zlé pohledy a posměšky ostatních.
Už nemohla jít dál.

,,Hej! Měla bys začít hubnout!"
,,Nežer a zhubneš! Vždyť jsi tlustá, jak prase!"
,,Ty tuky z tebe tečou!"
,,Myslíš, že se někomu líbíš?!"
,,Tvůj zadek je velkej, jak almara!"
,,Zase žereš? To nevydržíš ani chvíli bez žrádla?!"
,,Jsi odporná!"

Musela odejít. Dívka běžela chodbou a ostatní studenti z vyšších ročníků nebo jiných tříd na ní nechápavě koukali.
Nechápali, co se s ní děje.

Zaběhla do první kabinky a sedla si na špinavou podlahu školních, smradlavých záchodů. Plakala. Tak moc plakala. Její oči byly zarudlé. Nemohla popadnout dech.
Zalykala se v hlenech a celá se třásla.

A pak si tradičně dřepla k míse a vyzvracela veškeré jídlo, co během posledních deseti minut snědla.

Nenáviděla pachuť zvratků v puse. Vytáhla mentosku, jejíž půlku vložila do úst a chvíli ji žvýkala. Vyplivla ji do záchodu a společně se zvratky spláchla.

Vrátila se zpět... Do špatného snu plného špatných lidí.

Přišla domů a svlékla se do spodního prádla před zrcadlo.
Nepřišlo jí, že je nějak moc tlustá, prostě jen byla žena ,,krev a mlíko". Ale ostatním se nelíbí... A už vůbec ne klukům.

Za dva týdny usilovného zvracení a stresu přešla na mnohem  lepší nápad.
Přestala jíst úplně. Jediné co snědla byl třeba kousek vaty za celý týden.
K tomu naservírujeme denní běhaní, cvičení a také dehydrataci. Voda v těle na váze přidáva kila...

Byla na sebe tak moc pyšná. Konečně dokázala odolat zabijákovi jídlu.
Zhubla 12 kilo. Jenže stále si připadala tlustá. Nemohla přestat.

A oni ji dál trápili a trýznili.

Lhali jí... Během chvíle už nebyla hubená, ale vychrtlá. Vyhublá a nezdravá...
Až na kost... Doslovně.

Myslíte, že je jediná, kdo si tímhle prošel?
A jak podle vás dopadla, co?
Byla hubená, tak jak chtěli ostatní.
Ale... chtěla to i ona? Opravdu si to přála?

Doufám, že jste všichni pochopili sarkasmus, který se zde vyskytuje.
Poukazuji zde na poruchy příjmu potravy, ale nejen na to.
Všimli jste si, že ji k tomu donutili ostatní?
Co když byla s tím jak vypadala spokojená?
Byla zdravá... Jenže, třeba už není mezi živými. Třeba tu je, ale nemůže mít děti.
Třeba má psychické problémy.

Znal ji jeden kluk, obyčejný, chytrý a milý.
Kluk, kterého okouzlila. A víte proč?
Miloval ji proto, jaká byla. A pak se pohledem na ni děsil. Nedokázal pochopit, jak se z ní mohlo stát něco takového.

Každý jsme jiný. Někdo je hubený, někdo normální, někdo tlustý, někdo třeba obézní.
Jenže každý z nás se může cítit dobře tím, jakým je. Jistěže obezita není zdravá, stejně jako velmi nízká hmotnost, ale někomu kila navíc sluší. Naučme se respektovat krásu druhých.

Věřte mi, že se vždy najde někdo, komu se budete líbit.

,,DOKONALOST"✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat