7/,,Být kuřák"

298 34 2
                                    

Už jste si všimli, že většina mladých lidí dneska kouří? A přesně on byl jedním z nich. Kluk, co každou přestávku lezl z okna, aby si zakouřil a ještě víc tak podpořil svou závislost. Večery trávil v otevřeném okně pálil jednu cigaretu po druhé.

Každé holce se líbil, každá holka jej milovala. Měl spoustu přátel a známých.
Měl milující rodinu. Ale byla věc, která mu chyběla ke štěstí. LÁSKA.
Tím je myšlena dívka, kterou by celým srdcem miloval on a dívka, která by stejně tak milovala jeho.
Ten krutý pocit, když stále neměl ničeho dost. Měl všechno, ale nevážil si toho.

Ostatní soudil podle vzhledu. Na vzhledu mu záleželo tak moc, až to bylo chorobné.
Žádná holka pro něj nebyla dost dobrá.
Na každé hledal mouchy a nedokonalosti.
Po jeho boku musela stát nějaká dokonalá dívka.

Nejspíš jej považujete za hlupáka.
On nebyl hloupý, naopak. Jenže v téhle věci nerozuměl tomu, že každý, kdo je krásný nemusí být upřímný, milý, hodný, starostlivý a zároveň moudrý, aby si s ním měl o čem povídat.

Po nějaké době se začal bavit s dívkou, která podle jeho měřítek dokonalosti nemohla být nějak vysoko. On ji ale nezařazoval do jeho žebříčku. Pro jednou udělal jakousi zvláštní výjimku.
Čím déle se s ní bavil a scházel, pomalinku poznával, že vzhled, ani ta jeho přiblblá dokonalost není vše.

Po nějaké době jejich rozhovorů a společně strávených chvílí si chlapec začal uvědomovat jeden prostý fakt.
Začínal mít rád chvíle s ní, i když v její blízkosti neměl dovoleno kouřit.
Nenáviděla cigaretový kouř a pach.

Stali se z nich kamarádi.
Velmi dobří kamarádi.
V té době se o dívku začal zajímat jeden z těch normálních kluků.
A ona s ním začala chodit.

Cigaretový kluk, jak mu ona sama říkala, začal být víc a víc zlý, tak moc nenávistný.
Záviděl jí její štěstí. Záviděl jí lásku, tu opětovanou lásku, kterou on nikdy nezažil.
Jeho závislost se prohloubila, závislost na cigaretách a závislost na té oné samotné.

Scházel se s partou lidí, kteří své zdraví oddaně odevzdávali cigaretám a marihuaně.
Mnohem častěji konzumoval alkohol, stejně tak i prášky na spaní.

Jakoby mu dívka neříkala o závislosti...
O tom, jak nás ovládá.

Ale on byl možná nejvíc závislý na ní.
Na představě o dokonalosti.
On sám měl do jeho milované dokonalosti opravdu daleko...

A tak seděl v cigaretovém kouři. S pomalu žlutými prsty a nehty, zuby.

Víte, celkem mě štve, když kluci o každé holce říkají proč je špatná. Chvíli na jednoho z nich koukáte, chvíli ho posloucháte a zjistíte, že on sám má tolik chyb. Už jenom tím, že soudí druhého dle vzhledu klesá.

Vadí mi dnešní trend. Vadí mi, že každý kouří a to jenom, aby zapadl do společnosti a stereotypu.

Nemám ráda kluky, co si myslí, že jsou úžasní a sežrali všechnu moudrost světa, přitom jsou jejich palice dutý jak stonek pampelišky...

Závislost vás ovlivňuje víc, než si dokážete představit.

,,DOKONALOST"✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat