Chlapec, který měl jak se zdálo ideální život. Na všechny se usmíval, smál se každému vtipu. Byl optimistický a spokojený. A přesně takhle ho viděli ostatní.
Ale pravda byla jiná. Otec bil chlapcovu matku. Byl to nenapravitelný alkoholik a kuřák. Věčně nespokojená a nezaměstnaná zrůda. V poslední době začal bít i chlapcovu malou sestřičku.
Byla to, ani ne dvouroční roztomilá, krásná a usměvavá holčička. On sám jí vybral jméno. Marlene. Tak moc ji miloval.
Snažil se ji chránit, stejně jako matku.
Tolikrát odnesl tvrdé rány nebo řezy.
Ale připadal si dobře, protože ochránil matku s malou a nevinnou sestrou.Sestrou, kterou měla jeho matka s jiným mužem. S jeho učitelem klavíru.
Pan učitel byl skvělý člověk, přesně o dva roky starší než jeho matka. Chytrý a velmi upřímný muž. Člověk, kterého by za otce klidně bral. Hudebně nadaný člověk s láskou k dětem a zvířatům.Chlapcův otec, ale neměl žádné tušení o tom, že Marlene není jeho.
Chlapce samotného měla jeho matka v pouhých patnácti, tedy necelých šestnácti. Přesně v den jejích patnáctin ji jeho otec znásilnil.
Měl z toho tak špatný pocit.
Byl synem cholerického agresora s neúctou k ženám a dětem.
Bál se, že on sám bude jednou takový.Pociťoval úzkost a podivný pocit.
Pociťoval strach a nervozitu.
Chtěl být jiný, než jeho otec.
Chtěl mít manželku a spoustu dětí, domek se zahrádkou a bernardýna.Sedl si do vany a vyřezával si do stehna písmena. MARLENE♡
Plakal bolestí. Byl takový srab.
Přišel si tak moc slabý...Byl jiný, než jeho otec.
To, že se někdo usmívá neznamená, že je šťastný a nemá problémy.
Nemusí na tom být tak špatně, jako tenhle chlapec. Jenže každý jsme ve své podstatě výborný herec a nepřijde nám důležité, aby ostatní věděli a viděli, jak na tom v reálu vlastně jsme.Kluci si často myslí, že jsou slaboši, když brečí nebo jim je něco líto.
Ale já jsem viděla plakat svého bratrance, když se mu narodila dcera a my jsme to slavili. Měl radost a rozplýval se nad její krásou. Nebyl slaboch, jen ukázal své city.
Muž by měl být citlivý. Nemyslím přecitlivělý, ale citlivý.Některé holky se bojí ukázat svou zranitelnost. Bojí se, že je někdo bude soudit... Někdy je potřeba být odvážným člověk, který se nebojí ukázat, jak mu je.
Nejenom, že lžete ostatním, ale především sami sobě.Úsměv může být i skvělou maskou...
ČTEŠ
,,DOKONALOST"✔
Short StoryTímto příběhem se snažím ukázat jakousi svou myšlenku, jak dnes vypadá dokonalost. Umělá dokonalost... -čeká na korekci