19/,,Být dobrým člověkem"

124 12 4
                                    

Chváleni za nic, neudělali pranic.
Určitě měli na víc, než-li právě na nic.

Dlouhé to dny plné chvály a slávy.
Ta zhubla, ta má nová prsa, nový nos.
Té to sluší v plavkách a on se zasnoubil s kráskou, která je úplně dutá a stejně ho za pár dní podvede s prvním fešákem, kterého potká. Ale je šťastný a brzy ženatý...
Tamté se narodilo dítě a ona během měsíce zhubla všechna poporodní kila navíc.
Tamten si našel milenku a konečně není sám. Onen se stal otcem, který své děti sice vidí jednou za rok, ale je otec.
Ona si vzala hrozné nelichotivé šaty, tamta zase moc odvážné.

A na druhé straně?

Lidé, kteří svůj život obětovali něčemu.
Nemocné milované osobě, dětem.
Rodiče, kteří své děti učí životu a lásce. Rodiče, co by se rozdali pro štěstí svého dítěte, kteří by za něj dýchali, jen aby mu pomohli.
Hasiči, policisté, či záchranáři.
Lékaři, kteří každý den zachraňují spousty lidí. Zdravotní sestřičky, porodní asistentky.
Porodníci, kteří přivedou na svět spoustu nových mrňousků.
Ale i obyčejní lidé, kteří se dokážou usmát.
Lidé, kteří se chovají slušně, ti kteří nezjištně pomáhají.

Malá holčička upadla. Ostatní se jí smáli, ale dívka k ní přistoupila, dřepla si k ní a pomohla jí sesbírat věci ze země.
Holčička seděla na zemi, stále ještě utírající si slzy z obličeje a překvapeně sledovala dívku. Ta se na ní usmála.

,,Spadneš ještě mockrát. Ne vždy se najde někdo, kdo ti pomůže zpět na nohy, ale ty budeš tolik silná, že to dokážeš i bez pomoci ostatních." Pohladil ji po vláskách a odcházela.
,,Děkuji!" Zavolala ještě.

Ona věděla, že tyhle slova by jí tenkrát pomohly víc, než ticho.

Až jednou potkám holčičku, v tu chvíli budu šťastná. Ona mi dala jakousi naději v něco, co stále existuje.

Opravdovými hrdinami nikdy nebudo herci z filmů.
Hrdina může být každý z nás.

,,DOKONALOST"✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat