Vstávat s úsměvem, s brekem usínat.
Bílá slova, černé myšlenky.
Vypadat na 20, avšak býti někým jiným.
Ignorovat pohledy tupců, ignorovat celý svět.Dívat se se do zrcadla a hledat svou krásu.
Stát mezi jinými dívkami a nevidět krásu ze zrcadla, přesně tu, co tam byla ráno.Být mezi tolika lidmi.
Sedět v koutě a plakat. Ležet v posteli a proklínat se. Být venku a umírat blahem.
Sedět mezi lidmi a pukat.Sedět a smát se. Snažit se usmívat.
Tisknout k sobě psa a cítit jeho teplo.Být někde mimo domov.
Cítit vůni domova a toužit zůstat.Svázané vlasy, svázané pravidly.
Rozpuštěné a volné, bez pohledu ostatních.Na pohled zdá se tvrdým objektem, avšak uvnitř je dobrým a milujícím člověkem.
Uvězněna okolním životem.
Sama sebou bez pravidel.Nepravý smích a tytéž úsměvy.
Ztrápené pohledy, upřímný smích, pravé slzy stékajíc po tváři.Schovávat se za šálu a čepici.
Ležet v teplé posteli. Jen v pyžamu.Dokonalý obličej mít.
Bez šminek doma být.Srdce puká.
Srdce puká.Slova bolí.
Slova bolí.Doteky studí, do kůže se zařezávají.
Doteky studí, do kůže se zařezávají.Úsměvy svědí.
Úsměvy svědí.Hlas do prázdna upadá.
Hlas do prázdna upadá.Sama ke dnu padá...
Já tě měla ráda...Prosíc tě o milost před tebou klečím a prosím. O milost tebe má lásko.
Já sobec jsem, avšak mé srdce láskou vzplálo. K tobě, má milá zahořelo.Kolik z nás nosí masky nebo těžké okovy?
Proč nás ostatní znají jinak?
Člověk přemýšlí nad minulostí, nevěří v budoucnost. V uzdravení. V lásku.Osud nebo náhoda?
Holka, co se dělá jinou, aby se líbila klukovi.
Kluk, co planě mluví, jen aby zalíbil se jí.
ČTEŠ
,,DOKONALOST"✔
Short StoryTímto příběhem se snažím ukázat jakousi svou myšlenku, jak dnes vypadá dokonalost. Umělá dokonalost... -čeká na korekci