6/,,Nemít vlastní názor"

295 34 4
                                    

Dívka, která se snažila být jiná než ostatní.
Čím se odlišovala? Tak nějak vším, čím jen mohla.

Připojila se do diskuzí a nevadilo jí, že ostatním se její názor nelíbí.
Kreslila a malovala to, co viděla a jak to cítila ona. Nezajímaly ji ani uštěpačné poznámky učitelky nebo podivné pohledy ostatních

Nenáviděla neupřímné lidi a sama se snažila nebýt jednou z nich.
Neměla ráda falešnost a drzost, neúctu.

A oni jí její upřímnost vyčítali.
Vyčítali jí to, že byla svá.
Odlišovala se od nich vzhledem, chováním, vychováním, humorem, názory, vším...

Po tom, co jí zemřel straší bratr se stala někým jiným. Byla podobná těm, které odsuzovala. Ona i její bratr je před tím odsuzovali úplně stejně.

A přesto...
Začala se utápět v alkoholu a brát drogy.
Kouření se vyhýbala kvůli babičce-silné kuřačce, jenž zemřela na rakovinu plic.
Její přátele byli drogoví dealeři a chlapci, kteří ji brali jako holku na jednu noc.

Nikdo jí nechtěl pomoci. Rodiče už přestali mít trpělivost a naději.
Oba byli ze synovy smrti zhroucení, avšak stále měli dceru. A ta dcera na tom byla takhle bídně.
A ona nikoho jiného než rodiče neměla.

A pak přišla jedna noc, která jí změnila život...

Jak asi myslíte, že pokračoval dívčin příběh? Co myslíte, že se dál dělo?

Chtěla jsem zde ukázat, že v našich životech se mohou najít situace, kdy nemůžeme býti sami sebou. Jsou pro nás složité a bolestivé.

Nepřijde vám, že přibývá mladých alkoholiků a kuřáků?

Snažme se být sami sebou. Nebuďme ovečkami ve stádě. Buďme třeba jiným zvířetem, ale nebuďme všichni stejní...

,,DOKONALOST"✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat