Chlapec, co okusil pozornosti, která mu tak chutnala, že jí chtěl víc a víc.
Býval normální. Normální, dokud se nezačal bavit s takovou tou ,,lepší" částí třídy.
To oni z něj udělali někoho úplně jiného.Z obyčejného kluka s brýlemi se stal kluk s nagelovanými vlasy a čočkami.
Z jeho úsměvů se staly úšklebky, z vtipů urážky. Zatímco dříve se zajímal o ostatní, tak teď se zajímal pouze a jen o sebe.
Zapomněl na to, jací byli jeho praví přátelé.
Nebyl to on, pouze jeho tělo s jiným jádrem. Jeho srdce bylo jeden velký šutr. Tvrdý a bez života.Každého soudil dle vzhledu.
Dělal, že nevidí slzy ostatních, jejich bolest. Byl schopný ještě říci, že nemáte právo být smutný. Ti co ho před tím znali, ti ho nepoznávali.Stal se z něj ten, co byl stále slyšet a vidět.
Ten, kdo měl na všechno odpověď.
Zmizel ten kluk, kterého znala.
Ten kluk, který jí byl oporou a kluk, který ji zachránil.Před tím patřil k neviditelným.
Avšak nyní je soudil.
Teď pro něj byli nepotřební, kdyby jen věděl, jak moc se spletl v jejich nepotřebnosti.Možná jste měli takového kamaráda.
Možná vám někdo obrovsky zlomil srdce.
Pak tedy víte, jaké je, když vidíte úplně jiného člověka, než jste znali.
Když se z někoho skvělého a hodného stane někdo, kdo vás uráží a ponižuje.
Někdo, koho jste považovali za přítele, v koho jste věřili a měli v něj naději.Zůstanete opuštění ve velkém oceánu, třeba ne na dlouho, ale jistě na chvíli ano.
Ztratíte totiž někoho, kdo pro vás znamenal víc, než ostatní.Myslíte, že je špatné patřit k neviditelným?
Co je na tom tak špatného?
ČTEŠ
,,DOKONALOST"✔
Kısa HikayeTímto příběhem se snažím ukázat jakousi svou myšlenku, jak dnes vypadá dokonalost. Umělá dokonalost... -čeká na korekci