23. Bölüm: Şok Edici Bilgi

6.7K 509 34
                                    

Yapabilirsin Dilara! dedim kendi kendime. Kütüphane kapısının önünde duruyor adımımı içeriye atmak için büyük çaba sarf ediyordum.

Her ne kadar Nur'un dedikleri saçma olsa da içime bir kurt düşmüştü. Kütüphanede eski element insanlarının vampirler hakkında bildikleri şeylerle ilgili kitaplar vardı.

Biz hepsini uydurma sanıyorken ya gerçekse? Bunu düşündüğüm an buz kesildim. Eğer eski element insanları Pamir ve Ateş ile ilgili aynı özelliklerden bahsediyorsa.....işte o zaman uydurma olmadığını anlayacaktım.

Bahçede Nur bana bu soruyu sorduğu an "saçmalama böyle bir şey olamaz." Deyip konuyu başka bir tarafa çekmiştim. Birkaç saat sonra ayrıldığımız an dayanamayıp buraya gelmiştim. Derin bir nefes aldım ve kütüphanenin içine doğru adımlar atmaya başladım. Bir süre kitabı kendim bulmaya çalıştım lakin bulamadım. Görevli olan bakımlı bir kadını durdurdum ve gülümsedim.

"Acaba eski element insanlarının vampirlere ilgili düşüncelerini anlatan bir kitap var mıdır?" Kadın bana bir süre "gerçek olmayan bir şeyi mi merak ediyorsun?" Bakışı attı. Ardından sahte bir şekilde gülümsedi.

"Siz bulamayabilirsiniz o yüzden isterseniz ben göstereyim." Dediği üzerine sadece kafamı salladım. Bunun üzerine yürümeye başladı. Bir anda durdu ve parmağını kitaplarla dolu olan raflara çevirdi.

"Aradığın kitaplar bunlar. İyi okumalar." Dedi ve hızlı adımlarla uzaklaştı. Arkasından bir süre baktıktan sonra kitapları elime alıp isimlerine bakmaya başladım. Kafamı biraz daha yukarı kaldırdığımda rafta diğer kitapların yanında fazla renkli olan kitap dikkatimi çekti ve elime aldım.

Eski Element insanlarının anlattığı vampirler

Bu kitabı okumakla başlayabilirdim. Sandalyeyi çekip oturdum ve okumaya başladım.

Bir süre sonra kitabın yarısına kadar okumuştum. İlginç bir şey yoktu. Kitap kapağını kapatacağım anda vampirlerin özellikleri adlı bir başlık gördüm.

Vampirlerin Özellikleri
1. Kendilerine ait bir güçleri vardır.

Tamam bu madde sorun değildi.

2. Çok hızlı koşarlar. Öyle ki bir gök gürültüsünden daha hızlıdırlar.

Bu maddeyi okuduğum an kalbim çok hızlı atmaya başladı. Hayır! Bu gerçek olamazdı. Hızla gözümü 3. Maddeye çevirdim.

3. Çok kuvvetlidirler.

Aklıma Ateş'in ellerimi çok rahat bir şekilde çevirişi geldi. O benden kaynaklanıyor olmalıydı. Çünkü ben güçlü değildim. Derin bir nefes aldım. Kendimi rahatlatmaya çalışıyordum bahaneler uydurarak. Oysa ben gerçeği görmek için bu kitabı okuyordum. Sonuncu madde olan 4. Maddeye baktım.

4. Vampirlerin insanlar gibi bir ömrü vardır. Onların bir kalbi yoktur. Bu yüzden hiçbir şey hissedemezler. Kalbe sahip olan vampir nadirdir. Olsa dahi yine de bir şey hissetme olasılıkları azdır.

Aklıma Pamir'in kalbi olmadığını söylediği gün aklıma geldi. O bir vampirdi. Kulağa saçma gelen şey aslında gerçekti. Kitap ellerimin arasından kayıp yere düştü ve sessiz kütüphanede bir ses yarattı. Herkes başını bana doğru çevirdi. Umursamadım. Şaşkınlık ve korku bedenimi ele geçiriyordu. Hızla ayağa kalktım. Nur'u ve Melisa'yı bulup Pamir'den ve Ateş'ten korumalıydım. Aslında tüm okulu korumalıydım. Ama nasıl?

Ejderha ElementiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin