52. Bölüm: Final

5.7K 346 207
                                    

Aslında yeni bölüm için biraz daha bekleyecektim ama bu sefer erken atayım dedim. Bu bölüm final. Umarım şu ana kadar kitabı severek okumuşsunuzdur. Hepinizi seviyorum.💖

52. Bölüm
"Bugün son gününüz vampirler. Hepiniz öleceksiniz." Dedi ve güldü Atalay. "Elementler hazır mısınız? İlk öldürmek istediğim vampir benim oldukça nefret ettiğim biri." Ardından Pamir'e baktı ve parmağıyla onu gösterdi. "Adı Pamir."

Dehşet içinde Atalay'a baktım. Oysa halinden memnun görünüyordu.

"Bunu yapamazsın Atalay." Diye bağırdı babam son gücüyle. "Her şeyi mahvetmeyi kes."

"Bizi fazla hafife alıyorsun." Dedi lider sert bir sesle. Gözlerini Atalay'dan başkasına çevirmiyordu. Daha önce şahit olmadığım kadar öfkeliydi. "Vampirlerin ne kadar şeytan yaratıklar olduğunu bilemezsin."

"Hayır, yapmayın." Dedi Pamir dehşet içinde ama lider onu dinlemedi ve "Buraya getirin." Diye bağırdı. Ardından birkaç vampir ellerinde koca bir silah tutarak geldiler ve lidere verdiler.

"Bu da ne böyle?" Dedi şaşkınlık içinde Melisa.

Atalay'a baktım. Böyle bir şey beklemiyor olmalıydı.

"Ha! Tabi ya." Dedi Başkan sinirle. "Bu işin içinde bir şey olduğu belliydi."

"Kapa çeneni." Diye bağırdım başkan olmasını umursamadan. "Sadece kendilerini korumak istiyorlar."

"Bu silahın ne anlama geldiğini biliyor musunuz?" Dedi lider gülümseyerek. İtiraf etmeliydim ki korkutucu görünüyordu. "Bu sevgili Vampirlerin bir icatı. İnsanlara uzaya gönderen bir silah."

"Bu mümkün olamaz." Dedi tanımadığım bir element. Sesi korku dolu çıkmıştı.

"Uzaya gidenlere ne olduğunu biliyor olmalısınız." Dedi lider. "Ölür."

"Barış yapmak istediğiniz kişilere bakın." Dedi Atalay. "Gerçekten kötü."

"Buraya gelip olay çıkaran sendin." Diye bağırdı Nur ve herkesi şaşırtarak Atalay'ın örümcek bacaklarından birine nişan aldı.

Bacak yerinden çıktı ve Atalay sırrının öğrenilmesinin dehşetiyle kalakaldı.

************

25. Bölümden kesit

"Kavganızı kesin ve çıkarın beni şu kalkandan." Dedi adam. İkimiz de öfkeyle adama baktık.

"Asla!" Diye bağırdım. Adamın yüzü bir anda aydınlandı.

"Biliyor musun?" Dedi ve hızla iksiri içti. Pamir'le ben şaşkınlıkla bakakaldık.

"Bu iksiri içtiğin zaman dediğim gibi hareketlerini izleyebilirim. Fakat şu anda iksiri ben içtim. Yani artık kendimi izleyip yönetebileceğim. Bu yüzden kendimi kurtaracağım." Parmaklarını şıklattığı an toz bulutu gibi ortadan kayboldu.

Sonrasında:

Gözünü açıp kapayıncaya kadar 4 katlı olan evindeydi. Oğlu yani başında beliren babasını görünce şaşırmadı. Buna alışmıştı.

"Baba bu evin bir kapısı var."

"Kes sesini. Canımı zor kurtardım." Dedi adam ve dev örümcek bacaklarını çıkarmak için suyun içinde tuttu. Örümcek bacaklar anında adamın bacaklarından ayrıldı ve su yüzeyinde hareket etmeye başladı.

Ejderha ElementiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin