Její tvář se dotýkala té mé a byla hebká jako satén. Byla nade mnou a nakláněla se dolů. Cítil jsem její horký dech na krku a dotyk jejího jazyka na ušním lalůčku, se kterým si pohrávala pomalu a k zbláznění obratně. Horký jazyk střídala s tvrdými zuby a přitom předla jako kočka.
Ve chvíli, kdy se špička jejího jazyka ocitla přímo uprostřed ucha a zamířila dovnitř, jsem doslova nadskočil na posteli. „Cor!"
Usmála se a nadzvedla se, takže jsem si mohl vychutnat pohled jejího nahého těla, rozkročeného přese mě, se vší jeho nedostižnou krásou. Byl jsem víc než šťastnej chlap...
Mé ruce byly uvězněné pod jejími koleny a její záměr mě znehybnit jí zatím vycházel, zatím jsem se jí snažil vyhovět. Měla ráda hry, rozhodně měla. Všelijaké hry.
Přejela dlaněmi přes moji hruď a sklonila se, aby mě začala líbat na prsou. Zase zuby! Kousala a štípala a hned zase mě laskala měkkými rty. Svými rozpuštěnými vlasy přitom pokrývala celou mou hruď, takže se mě dotýkala prakticky všude. A prameny při mírných pohybech její hlavy hladily jako peří.
Zatínal jsem zuby při každém dalším doteku, když náhle se zastavila na dvou jizvách nad srdcem, které na kůži vytvářely zřetelné rýhy. Na okamžik zvedla oči a podívala se na mě.
„Co je to?" zeptala se zastřeným hlasem. „Jizvy? Od čeho?"
Pokusil jsem se nabrat dost dechu na to, abych jí mohl odpovědět a nadzvedl jsem hlavu. „Když jsem byl malý, škrábla mě kočka..."
Corinne se usmála... „Kočka? Hmmm..." Zvedla ruku a přejela nehty kolem mé bradavky. „Dej si pozor... Možná nebyla poslední..." Její nehty začaly vytvářet zřetelnou bílou stopu na mých prsou. Vydechl jsem a znova nechal klesnout hlavu na polštář.
Snažil jsem se nechat ji si hrát co nejdéle. Z jejích doteků mi naskakovala husí kůže a někde za jejím tělem jsem svou erekcí cítil i ten nejmenší pohyb jejího těla, které se o mě opíralo. Mezi vykrojením jejího zadečku jsem instinktivně hledal to horké místo plné slasti a s každým dalším jejím pohybem se ve mně sbírala energie, která hrozila, že mi přeroste přes hlavu. V hlavě mi tepalo, a aniž bych si to přál, cukal jsem boky, uvězněnými pod jejím tělem.
Byla něžná, a přitom mě trýznila.
Zaryla prsty ze strany do mých žeber a jazyk mi přitlačila do důlku pod hrudní kostí. A jako by toho ještě nebylo málo, prohnula se v zádech a k mému naběhlému pohlaví přitlačila vlhký teplý prostor jejího klína.
„Cor! Dost!" zalapal jsem po dechu. „Anebo mě konečně pusť!"
„Ne, ne..." zavrtěla hlavou, ale přesto uvolnila mé ruce zpod jejích kolen. „Uděláš, co budu chtít já, a uděláš to rád..."
Vzápětí jsem pochopil. Otočila mé ruce dlaněmi vzhůru a vsunula si je... mezi svá stehna. Chvíli mi trvalo, než jsem se zase mohl nadechnout, a když jsem to udělal, přitiskla se celá do mých dlaní a začala se pohybovat. Houpavě a pomalu... a přitom se dívala přímo do mých očí. Mrcha!
Své oči neudržela dlouho otevřené, zaklonila hlavu a zavřela je. „Hmmm..."
Já se ale díval dál. Byla nádherná, k zešílení smyslná, tyhle pohledy na ni jsem miloval. Nikdy nebudu mít dost. Její husté řasy se jemně chvěly, špičkou jazyka si občas olízla horní ret, hlavu stále zakloněnou. Každý detail na ní byl dokonalý.
Zrychlovala své pohyby a zvyšovala tlak a já jí svými prsty vycházel vstříc, přitom ve mně pulzovala touha stejně jako v ní. Horce, bouřlivě a přitom příjemně. A navíc tu byla ta další neobyčejná výsada – vpíjel jsem se do omamných zvuků její touhy a rozkoše. Každé její zasténání to dokazovalo – byla moje, patřila mi... přála si to tak. Přitom se svět točil a houpal, jako bychom se vznášeli na vodě.
ČTEŠ
Dvě jizvy
FantasíaDirk a Corinne - každý z jiného světa. Ona je člověk, on ne tak docela. Je tisíc důvodů, které je rozdělují, přesto je tak těžké odolat, pro něj i pro ni. A nakonec jedno jediné Dirkovo rozhodnutí, jeho snaha zabránit nejhoršímu, jí zavře cestu zpět...