4

1.4K 89 2
                                    

,,Stilesi?" Měl jsem otevřené oči, ale viděl jsem jen černo. Natáhl jsem ruku a chytl něčí ruku. ,,Nevidím," Vydechl jsem a snažil se zvednout. ,,Ne, lež," Raději jsem ležel a jen čekal. 

Po chvíli jsem začal vidět. Mrkal jsem, abych viděl. Nad mnou stál učitel a Scott, kdy jsem držel učitelovo ruku. ,,Huh," Lekl jsem se a vytrhl se. Snažil jsem se zvednout a proto mě Scott s učitelem chytili. ,,Co hlava?" Sáhl mi učitel na hlavu a já sykl. ,,To je dobrý já budu dál cvičit," Pousmál jsem se nervózně a cítil, jak se na mě učitel stále dívá. 

,,Raději si pojďme zahrát vybíjenou, to bude zábavnější," Zavolal učitel a všichni se zvedli z laviček. ,,Kdyby jsi měl pocit že nechceš, tak si běž sednout a ani se mě neptej," Nahnul se ke mně a řekl. 

Stál jsem naproti mému týmu, kde dokonce musel hrát učitel, protože nám někdo chyběl do party. Nemám tohle rád, přijde mi, že učitel je vždy stejně lepší, i kdyby se kdokoliv snažil! 

Chvíli hraní jsem už toho měl dost, kdy zbyl učitel s Rayenem a já na place se Scottem, Nigelem a mnou. Nervózně jsem se podíval na učitele, který držel míč. Náhle ho hodil Rayenovi a ten mě vybil. Chytl jsem se za prsty a jen tiše nadával nejsprostější nadávky, které znám. Odešel jsem si sednout a tam jen tiše naříkal. 

Nakonec, kdy se dohrálo, jsem jen čekal, co bude dál. Skoro hodina do konce školního rozvrhu, to by nás nenechal jen tak sedět. Stoupl si před nás na lavičky a jen se zamyšleně na nás díval. ,,Dám vám vybrat," Nadechl se a všichni zpozornili. ,,Buď si poslední měsíc zahrajeme rugby teď a nebo si dáme jógu," Náhle všichni začali křičet rugby. Otočil jsem se na Scotta, který také ječel rugby. ,,Ty by jsi nechtěl klidnou jógu?" Zamračil jsem se. ,,Jóga je pro ženy a teplé, Stilesi," Uchechtl se. ,,To není pravda," Dal jsem si ruce křížem. 

Stál jsem znovu na proti Rayenovi a jen se na něj zamračil. Usmál se a mě to tvrďáctví přešlo. Náhle začala hrát a já zůstal smetený na zemi. ,,Moje orgány," Vydechl jsem a ležel na zemi. 

ColdKde žijí příběhy. Začni objevovat