Sedl si ke mně a chytl mě za nohu. Trhnul jsem s ní a on se na mě zamračil, přestal se dívat do mobilu. ,,Důvod, být na mě naštvaný?" Sledoval mě. Nic jsem mu na to neřekl. ,,Nechovej se jako ženská," Zamračil jsem se na něj. ,,I kdybych se tak choval, tak co," Praštil jsem ho po noze a odtáhl se. Jen si povzdychl a psal si s někým dál.
,,Přijdu hned, nikam mi neutíkej," Položil si mobil na stůl a odešel pryč. Pousmál jsem se, vzal jsem jeho mobil a odemkl ho.
Nemá mi Derek Hale říkat heslo.
Emma: Vážně dnes nemáš čas? :(
Derek: Nemám, vážně
Emma: Dere :(...
Derek: Neříkej mi Dere, jsem pouze Derek :) Stačí, že si tykáme.
Emma: Dobře...
Emma: Stalo se něco?
Derek: Co by se dělo? :)
Emma: Myslím, že jsi se odcizil
Derek: Emmo, pouze tě doučuji, to je vše
Emma: Ale vybral jsi si to dobrovolně...
Derek: Jistě, rád pomáhám studentům, kteří studenti zůstanou :)
Emma: Vážně tam není něco více?...
Nevěřícně jsem se na to díval. Emmy jsou vždy vlezlé a ten kdo mi to vynutí, tak nikdy Emmu nepotkal! Usmál jsem se a rozhodl se, že ji odepíšu.
Derek: Ale jistě že je
Emma: Vážně?! :3
Derek: Moje přesvědčení, jestli tě nepřestanu raději doučovat :)
Emma: Ale já si myslela, že tím jak jste na mě hodný než na ostatní, tak by jste chtěl něco víc...:(
Derek: Emmo, nebuď naivní. Tobě je 17 a mně 27, jsem tvůj učitel a ty jsi ještě malá holka :)
Zaslechl jsem dveře a rychle hodil mobil tam kde byl. ,,Jsem tu, promiň," Pousmál se a podal mi něco v kelímku. ,,Koupil jsem ti latté, když jsi na mě musel čekat," Usmíval se. Vzal jsem si od něj kafe. ,,Už nejsi nazlobený?" Zakýval jsem hlavou, že ne. ,,Proč mi zas někdo volá," Zamračil se a vzal mobil do ruky. ,,Ano Emmo, co potřebuješ?" Jeho úsměv už mu spadl. Trochu roztřesený jsem pil kafe a jen se na něj díval. ,,My jsme spolu o nás nikdy nemluvil a ani nechápu, proč by jsi chtěla. Chodím tě jen doučovat," Zasmál se. ,,Teď ani nemám čas, odepíšu ti," Típl ji to a hned se díval do mobilu. ,,Stilesi?" Otočil svůj pohled na mě a já se nevinně na něj díval. ,,Nevíš, jaký duch tu byl a psal za mě zprávy? Ty by jsi to totiž ze žárlivosti nenapsal," Díval se stále na mě. ,,Zkazil jsem ti pich?" Vyplázl jsem na něj jazyk. Zasmál se a ruku mi dal na nohu. Přitáhl si mě blíže. ,,Neříkej takový hlouposti," Pousmál se a znovu se věnoval mobilu.
Seděl jsem doma se Scottem a on se jen naštvaně díval na televizi. ,,Ukaž mi tu zprávu," Dal jsem si mobil na stranu. ,,Nebudu ti ukazovat, co si s ním píšu," Zasmál jsem se. Scott stále otravuje s tím, co si s Derekem píšu. Kdyby viděl co si píšeme, tak by se tak hloupě ani neptal. ,,Frnk," Sebral mi odemčený mobil a vyskočil ze sedačky. Zvedl jsem se a jen se na mě díval. ,,Scotte," Pohrozil jsem mu. ,,Když mě chytneš," Vyplázl na mě jazyk a náhle vyběhl ven. ,,Scotte!" Smáli jsme se oba. Běžel za můj dům, kde je doslova nepořádek ze stromů. ,,Der-" Zasekl jsem se. ,,Sakra Scotte," Smál jsem se a zakopnul o něco. S bolestí jsem se zvedl a Scott ke mně přišel. ,,Dobrý?" Zamkl mobil a strčil mi ho do kapsy. Podíval jsem se na něj a zasmál se.
Seděl jsem ve škole, s berlemi a jen se díval do mobilu, když mi Derek píše, i když mám s ním hodinu.
Derek: Příště musíš být opatrný :)
Me: Nevěděl jsem, že zakopnu o poleno a budu mít výron :D
,,Pane učiteli, Stilinski má mobil a nic mu neřeknete?" Otočil jsem se na kluka ze třídy. ,,Umíš něco jiného, než bonzovat?" Zasyčel jsem na něj. ,,Correy, všímej si svých poznámek," Odbyl ho Derek. ,,Takže mně jste minule poznámku dal a jemu ji nedáte?!" Ječel tam. ,,Já zapomněl, teplý buzerantský Stilinski ze všeho vyvázne," Sedl si zpět do lavice a já se na něj jen díval. ,,Nestačí, že tu na mě ječíš, ale jsi vulgární a do toho tu budeš nadávat spolužákům," Stoupl si. ,,Tak si to půjdeme vyříkat do ředitelny," Zamračil se a Correy se zvedl a šel s ním.
ČTEŠ
Cold
WerewolfBeacon Hill. Zdá se to, jako poklidné městečko, však? Co když se dva mladí, hloupý kluci zajímají o věci, které by neměli mladiství řešit? Je to dobrý nápad? Stilesi, Scotte? Uvidíte v příběhu, jak dva mladí kluci mají né tak úplně lehký teenagerský...