bloodshed

518 25 2
                                    

Tiše jsem ležel na posteli, když mi Derek dával nové okno za rozbité. ,,Snad to udělám dobře, nejsem žádný opravář," Sundal staré okno a hodil ho ze střechy. ,,Co to kurva je?" Podíval jsem se na něj, co tam dělá. ,,Co se děje?" Vylekaně jsem se na něj díval. ,,Nic nic," Přestal se naklánět a jen se usmál. ,,Dereku, co tam je?" Díval jsem se přes jeho ramena. ,,Vážně nic Stilesi," Zvedl jsem se. ,,Proč mi to nechceš říct," Šel jsem k oknu a on mě chytl za pas. Jemně mě posadil. ,,Protože to není vůbec podstatné," Usmál se a já jen seděl. 

Ležel jsem v posteli a jen se díval na okno, které Derek nasadil. Díval jsem se do něj, než jsem v něm uviděl Madison obličej. Polekaně jsem začal ječet, až jsem z toho začal brečet. ,,Stilesi?" Přiběhl z dolního patra Derek a sedl si ke mně. ,,Co se děje?" Chytl mě za obličej. Objal jsem ho a jen tiše plakal. ,,Teď už mi vážně musíš říct, co se stalo," Rozdýchával jsem to. 

,,Už tu holku nechci potkávat, já se jí vážně bojím," Plakal jsem mu na rameno. Díval se na mě s lítostí. ,,Nemůžu kvůli tomu spát, jíst," Držel jsem se ho za triko. ,,Neplakej," Utřel mi slzy. ,,Cokoliv si přeješ, zařídím," Všiml jsem si, jak mu zasvítili oči. 

Derek mi vzal mobil z ruky a rozhodl se, že mi jde koupit něco dobrého, na uklidnění k večeru. ,,Přijdu za chvíli, zamknu tě a ty si zatáhni," Dal mi jemnou pusu a pohladil mě po vlasech. Já s ubrečenýma očima doskákal k oknu a zátáhl si, když Derek odešel. 

,,Stilesi?" Vzbudil jsem se a lekl jsem se. ,,To jsem já, Derek," Všiml jsem si, jak je od krve. ,,Dojdu se umýt a přinesl jsem ti sladkosti. Zatím můžeš spinkat," Dal mi pusu na čelo a já zavřel oči. 




A tak se stalo krveprolití Dereka Halea, pro svou lásku Stilese Stilinskiho. 

ColdKde žijí příběhy. Začni objevovat