46

499 32 6
                                    

,,Půjdu se vysprchovat," Povzdychl jsem si a on se jen usmál. Chytl mě za pas a já se ho chytl. ,,Copak děláš?" Usmál jsem se na něj. ,,Jdu se o tebe postarat, přece," Nesl mě pryč. 

Spadli jsme oba do postele, již oblečený. ,,Možná jsem tě měl šetřit, když už i tak nemůžeš chodit," Zavrněl mi do ucha,  když po sexu ve sprše jsme se oblékli a šli si konečně lehnout, na krásný víkend. ,,Neprovokuj," Usmál jsem se a mírně ho praštil na jeho holé břicho. ,,Ještě tu díru nemáš zadělanou?" Povzdychl si, když se díval na tu díru v okně. 

Bože, proč mi to připomněl? 

Díval jsem se na to okno. ,,Nebuď smutný, já to zařídím," Objal mě. ,,Zkusím ho teď nějak zadělat, zítra to vyřeším," Zvedl se a hledal něco. 

,,Takhle to zatím stačí a i kdyby, jsem tu já," Dal nějaké věci přes tu díru a lehl si zpět ke mně. Ne že bych Derekovi nevěřil v jeho instinktech, ale vážně mám z toho ještě strach. ,,Opravdu se nic nestalo?" Podíval se mi do očí a já zakýval na nesouhlas. 


Probudil jsem se, když jsem uslyšel ránu. Trhl jsem sebou a jen zadýchaně se zvedl. ,,Klid,"  Chytl mě Derek a já se na něj podíval. ,,Nejspíše padá něco na střechu," Objal jsem ho a ležel u něj. To se opravdu budu takhle bát? 

ColdKde žijí příběhy. Začni objevovat