40

514 35 8
                                    

Zajel jsem mu rukou do vlasů a jen se s ním mazlil v posteli. ,,Mám tě rád," Podíval jsem se na něj, když ležel vedle mě a já ho hladil po vlasech. Usmál jsem se. 


,,Včera jsem dostal pořádnou nakládačku," Povzdychl si Scott, když si sedl za mě do lavice. ,,Ty monokly to potvrzují," Prohlížel jsem si ho. ,,Ani přes noc se mi to roztržené obočí nezahojilo," Zanadával. ,,Ani ho nechci vidět," Nadával na Dereka dál. ,,Ty se ho nebojíš, že půjde i za tebou?" Vyslýchal mě. ,,Ne, už jsme si to vyříkali," Nevěřícně se na mě podíval. ,,To mi chceš říct, že já jsem dostal pořádně do držky, jen protože mě Derek nechce poslouchat?" Pousmál jsem se. ,,Ale fakt, to jsem dostal jen tak a ty jsi si to s ním vyříkal?" Pokrčil jsem rameny. ,,Vlastně, kdy jsi to stihl?" Zamračil se na mě. ,,Byl u mě doma ještě ten večer," Otevřel pusu v údivu. ,,Vážně? Zase jsem to odsral já," Vztekle praštil rukou do lavice. 

Ležel jsem při poslední hodině na lavici a jen si hrál na mobilu. 

Derek: Přijdeš ke mně? :) 

Usmál jsem se. 

Me: Přijdu


Přitáhl jsem si tašku k tělu a jen šel cestou k Derekovo domu. Auto mám teď v opravně a musím říct, že je to hrozné, bez auta někde pořád lítat. 


,,Jak jsi se měl?" Díval se stále do mobilu, odepisoval a usmíval se. Kdo by mu tak asi psal? ,,Fajn," Odsekl jsem a seděl na pohovce. 

ColdKde žijí příběhy. Začni objevovat