Derek
Konečně jsem se probral a cítil, jak se nemohu hýbat. ,,Stilesi?" Cukal jsem sebou. Probral se a jen se na mě podíval. ,,Už je tu Derek?" Zatřásl se mnou a naklonil se nademnou. Kývl jsem na souhlas a on mi odvázal ruce a nohy. Protáhl jsem se a jen se na sebe podíval. Jen jsem ho objal a usmál se.
Stiles
Probudil jsem se na zvuk budíku, vedle Dereka. ,,Vstávej," Zatřásl jsem s Derekem. Ten jen dál spal. Pousmál jsem se. Zvedl jsem se a šel se obléct. Jakmile jsem se upravil, vyšel jsem z domu a šel do školy. Doufám, že zaspí.
,,Dorazil Derek do školy?" Zeptal jsem se Scotta. ,,Ne, neviděl jsem ho," Ustaraně jsem se na něj podíval. ,,Je to dost zvláštní, že se neprobudil ani po několika hodinách," Přitáhl jsem si batoh. ,,Stilesi, já raději skočím k němu. Vážně nechci, aby se něco stalo," Zastavil jsem ho. ,,Já jdu teda taky," Díval se na mě. ,,Tak pojď, ale omluvenku si budeš psát ty," Popadl mě za ruku a oba jsme běželi pryč ze školy.
,,Dereku?" Zaslechl jsem z hora. ,,Pojď sem, Stilesi!" Zavolal na mě Scott a já vyšel schody. Uviděl jsem Dereka ležet na zemi a slyšel, jak něco říká.
Naklonil jsem se nad ním a jen ho chytl za tvář. ,,Dereku?" Jeho oči se otevřeli a tikali mu ze strany na stranu. Chytl mě za rameno a stiskl mě. ,,Au, Dereku?" Podíval jsem se na Scotta. Sundal ze mě jeho ruku a dal mu facku. ,,Dereku, prober se!" Chytl ho za tílko a těžce s ním zatřásl. ,,Je těžký jak poleno, skoro ho ani nezvednu," Probral se Derek. Sedl si a jen se chytl za hlavu. Podíval se na své ruce a prohlédl se. ,,Zasnil jsem se tak moc, že jsem nevnímal ani realitu," Vydechl.
,,Myslíš, že nás nezbije?" Vkradli jsme se někomu do kanceláře. ,,Říkal mi to, že to chce udělat, co by nám mohl udělat za to, že mu usnadníme práci, když sám leží doma," Pousmál se. ,,Věř mi," Plácl mě Scott po rameni a vzal nějaké desky. Zaslechli jsme nějaké zvuky a proto se rychle sebrali a snažili se utéct.
ČTEŠ
Cold
WerewolfBeacon Hill. Zdá se to, jako poklidné městečko, však? Co když se dva mladí, hloupý kluci zajímají o věci, které by neměli mladiství řešit? Je to dobrý nápad? Stilesi, Scotte? Uvidíte v příběhu, jak dva mladí kluci mají né tak úplně lehký teenagerský...