14

1.1K 54 2
                                    

15+ :P

Stiles

Naskytl se mi pohled na krásnou černou koupelnu s elegantně bílím nábytkem. Zvuk sprchy mě ujišťoval že neslyší  a proto se přiblížil ke sprše. Otevřel jsem stěnu sprchy a naskytl se mi pohled na jeho vypracovaný zadek a jeho nádherné zvýraznění svalů. Potichoučku jsem za sebou zavřel. Natiskl jsem se na něj a rukou zajel k břišním svalům. Derek si mě přitiskl blízko k němu a zase bral kontrolu. Natiskl jsem ho na stěnu sprchy a rukou si přidržel jeho hlavu. Začal s letmými polibky na mé rty těšíc se ochutnat více. Rukama mě chytil za boky a pokračoval v sázení polibků na rty. Usmál jsem se do polibků a vychutnával si jak moc dokonale to umí. Zatímco jsem se trochu odtáhl z polibků mi začal svlékat triko. "Nemám si to sundat sám? " Zeptal jsem se. ,,Ne, to udělám já," Zavrčel a přitiskl se znova ke mně. Triko mi jedním trhnutím serval. Kalhoty rozerval tak, že jsem si myslel že ani žádné nemám. Vysadil si mě na sebe a opřel mě o stěnu s tím že mě rukama držel u sebe. Rty začal jet mokrou cestičku ke krku. Někdy mě lehce kousl a jinde  mi udělal modřinky. Jazykem mě polechtal na citlivém místě. Naklonil jsem hlavu na stranu a jemně mu vzdychl do ucha. "Mh,"  Zavrněl mi do ucha, a jel pomalu dolů...


Hmm už jsem dlouho nikoho nepohoršila :D. Jak se vám kapitolka líbila? Mám přidat další co nejdříve? :P  . Pište vše do komentářů!!  Ale tyto scénky nebudou moc rozebírané kvůli pravidlům (vím že je tu i od 18+) .  Takže se zatím mějte :D a užívejte prázdnin..


ColdKde žijí příběhy. Začni objevovat